Millamelis Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 når man er i ulønnet permisjon? Et par kvelder i uka f.eks? 🙂
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Det må avklares med arbeidsgiver. De færreste arbeidsgivere gir ulønnet perm for at folk skal jobbe andre steder. Anonymous poster hash: 3f3e0...fc3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Det skal avklares med arbeidsgiver, som vel i prinsippet kan si nei. Hvis du har en dagjobb normalt og har ulønnet permisjon for å passe barnet ditt til du får barnehageplass, bør arbeidsgiver si ja. Vil du ha ulønnet permisjon for å jobbe hos en konkurrerende bedrift, er det lite sannsynlig at de sier ja. Anonymous poster hash: 3b8c8...9ad
Millamelis Skrevet 9. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2016 Okei! Jeg har jo søkt om ulønnet perm fordi vi ikke fikk barnehageplass, så det er ikke sånn at jeg tar perm for å jobbe en annen plass. Men fordi jeg var nødt, og min jobb er kun dagjobb, uten mulighet til å tilby kvelds-og helgearbeid.. Men da må det uansett avklares med nåværende arbeidsgiver ja, men kan ikke skjønne at det skal være noe grunnlag til å si nei til det? Er jo ikke noe sjangs for at jeg slutter i min jobb for å gå over til denne eventuelle ekstrajobben 😝 Og det er allerede satt inn vikar for meg fram til jeg er ferdig med ulønnet perm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå