Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #26 Skrevet 10. august 2016 Jeg er bare nysgjerrig og mener ikke å fordømme noen med dette spørsmålet. Man må vel være bifil eller biseksuell for å ha slike ønsker, eller hva? Jeg får skikkelig avsmak på tanken av å ha sex med en jente nemlig... Jeg har drømmer om det av og til, men jeg drømmer jo så mye rart. Men ville aldri kunne tenkt meg å ligge med jenter. Æsj egentlig. Og siden jeg føler det slik, betyr det da at jeg ikke er bifil/biseksuell mens de som ønsker det er det? Ups. Føler nå at spørsmålet mitt er som om jeg er 15 år men jeg lurer faktisk og er jo en voksen kvinne... Anonymous poster hash: 9008f...45f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #27 Skrevet 10. august 2016 Jeg er bare nysgjerrig og mener ikke å fordømme noen med dette spørsmålet. Man må vel være bifil eller biseksuell for å ha slike ønsker, eller hva? Jeg får skikkelig avsmak på tanken av å ha sex med en jente nemlig... Jeg har drømmer om det av og til, men jeg drømmer jo så mye rart. Men ville aldri kunne tenkt meg å ligge med jenter. Æsj egentlig. Og siden jeg føler det slik, betyr det da at jeg ikke er bifil/biseksuell mens de som ønsker det er det? Ups. Føler nå at spørsmålet mitt er som om jeg er 15 år men jeg lurer faktisk og er jo en voksen kvinne...Anonymous poster hash: 9008f...45f Jeg syns dette med kategoriene er vanskelig. De er jo laget av oss mennesker, og med økt aksept og forståelse for at vi mennesker er kompliserte så kan det være at begrepene våre ikke helt passer med virkeligheten, tenker jeg. Noen mener jo at det er mer snakk om et kontinuum med to poler, heterofil og homofil i hver sin ende, og at vi befinner oss et eller annet sted mellom disse polene. Det høres i så fall ut som at du befinner deg ytterst ut mot heterofil, mens jeg kanskje vil si jeg er litt mot heterofil fra midten. Mange mener jo at dette endres i løpet livet også, men her tror jeg mange ting spiller inn. HI Anonymous poster hash: 4e730...940
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #28 Skrevet 10. august 2016 Synes det er patetisk tankegang. Jeg har to bifile venninner, og de blir provosert av at mange mener at de er mer utro enn heterofile jenter, siden de sikkert må ha sex med jenter når de er i et forhold med en mann. Den ene venninna sa at de er jo ikke mer utro enn heterofile, og er like monogame i forpliktende forhold. Du har gjort et valg og har valgt å bo sammen med en mann. Å bli irritert fordi du ikke får lov å pule rundt når du er i et forpliktende forhold er bare barnslig. Hvis du heller vil ha sex med jenter, bli singel eller innled et forhold til en dame. Anonymous poster hash: efcb9...fbc Man kan vel føle et snev av irritasjon uten å være barnslig? Jeg kan på min side forstå tankegangen - det er mer truende for et forhold mellom mann å kvinne at kvinnen har sex med en mann dersom hun er heterofil og derfor involverer mer følelser og tilknytning i sex med menn, enn om hun har sex med jenter når hun kun er biseksuell og derfor aldri blir forelska eller ønsker noe mer med en kvinne. Dessuten tenker jeg at det nettopp ikke er utroskap hvis man har avklart det med partneren på forhånd. Utroskap involverer å gå bak ryggen på partneren og lyve om det, tenker jeg. Anonymous poster hash: 4e730...940
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #29 Skrevet 10. august 2016 Jeg syns dette med kategoriene er vanskelig. De er jo laget av oss mennesker, og med økt aksept og forståelse for at vi mennesker er kompliserte så kan det være at begrepene våre ikke helt passer med virkeligheten, tenker jeg. Noen mener jo at det er mer snakk om et kontinuum med to poler, heterofil og homofil i hver sin ende, og at vi befinner oss et eller annet sted mellom disse polene. Det høres i så fall ut som at du befinner deg ytterst ut mot heterofil, mens jeg kanskje vil si jeg er litt mot heterofil fra midten. Mange mener jo at dette endres i løpet livet også, men her tror jeg mange ting spiller inn. HI Anonymous poster hash: 4e730...940 Ja, det høres veldig fornuftig ut. Når jeg tenker meg om er de fleste (kanske alle?) menneskelige egenskaper/karakteristikker kontinuum, heller enn kategorier. :-D Anonymous poster hash: 9008f...45f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #30 Skrevet 10. august 2016 Man kan vel føle et snev av irritasjon uten å være barnslig? Jeg kan på min side forstå tankegangen - det er mer truende for et forhold mellom mann å kvinne at kvinnen har sex med en mann dersom hun er heterofil og derfor involverer mer følelser og tilknytning i sex med menn, enn om hun har sex med jenter når hun kun er biseksuell og derfor aldri blir forelska eller ønsker noe mer med en kvinne. Dessuten tenker jeg at det nettopp ikke er utroskap hvis man har avklart det med partneren på forhånd. Utroskap involverer å gå bak ryggen på partneren og lyve om det, tenker jeg. Anonymous poster hash: 4e730...940 Hadde det vært lettere for deg hvis mannen din knullet en dame uten følelser, enn hvis han hadde sex med ei han var forelsket i? forstår ikke helt tankegangen. Anonymous poster hash: efcb9...fbc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #31 Skrevet 10. august 2016 Hadde det vært lettere for deg hvis mannen din knullet en dame uten følelser, enn hvis han hadde sex med ei han var forelsket i? forstår ikke helt tankegangen. Anonymous poster hash: efcb9...fbc Ja, hvis jeg kunne vite at det ikke var NOEN følelser. Jeg kunne f eks lettere tilgitt utroskap som var et engangsknull enn at han hadde et forhold bak ryggen min. Om han hadde hatt lyst til å prøve ut sex med en mann hadde jeg heller ikke reagert negativt på det. Kanskje det med sjalusi blir litt virkeligere når man lettere sammenligner seg selv med vedkommende? Jeg vet ikke altså. Anonymous poster hash: 4e730...940
Ylva og Mathilde Skrevet 10. august 2016 #32 Skrevet 10. august 2016 Hadde det vært lettere for deg hvis mannen din knullet en dame uten følelser, enn hvis han hadde sex med ei han var forelsket i? forstår ikke helt tankegangen. Anonymous poster hash: efcb9...fbc Det blir jo ikke det samme, for da kan jo jeg tenke "er hun finere enn meg/større pupper/bedre i sengen/smartere/morsommere?" osv. Hvis han derimot ville hatt samleie med en mann, ville det vært likt. Og det kan det hende jeg hadde synes var greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå