Gå til innhold

OK å dele rom med 6-åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg skal studere skal vi leige en leilighet. Tenker å leige en treroms (det er jo dyrt!!!) og at ungene (6 og 10) deler rom. Problemet er at jeg ser 10-åringen trenger rom for seg selv.. Han trenger alenetid uten lillebror som kan være litt vel mye av og til. Så vurderer nå at vi foreldre deler rom med ham. Hvis vi finner en leilighet der det ene soverommet har en OK str, kan vi kjøpe noe til å dele av rommet med. Hyller eller noe. Hadde dere gjort dette? Er det helt teit?

(Dere som er bekymret for sengeaktiviteter: her fungerer dusjen utmerket til slikt;))

Anonymous poster hash: 445ac...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg deler soverom med min 6åring. Det vil si at det er hennes rom. Jeg bare har et kleskap med klær og sover der på natta. Har dobbeltseng så vi begge får plass.

Ingen problem å dele rom. Har hun venner på overnatting sover jeg enten på sofaen eller på madrass på stuegulvet.

Anonymous poster hash: 3bf7d...59f
Skrevet

Jeg deler soverom med min 6åring. Det vil si at det er hennes rom. Jeg bare har et kleskap med klær og sover der på natta. Har dobbeltseng så vi begge får plass.

Ingen problem å dele rom. Har hun venner på overnatting sover jeg enten på sofaen eller på madrass på stuegulvet.

Anonymous poster hash: 3bf7d...59f

Sånn jeg også tenker. Er hans rom, men vi har en seng der.

Anonymous poster hash: 445ac...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...