Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Imorgen har datteren min time hos fastlegen. Jeg tenkte å snakke med fastlegen om hvordan hun har det og be om henvisning til psykolog. Jeg spurte sekretæren om det var nødvendig at datteren min (4 år) virkelig var med på timen? Det er jo ubehagelig for henne at jeg sitter og utleverer hun sånn. Jada, sier sekretæren, kanskje han vil ta blodprøver av henne. Nå er jeg litt rådvill, og jeg glemte såklart å ringe legekontoret igjen før de stengte og spørre igjen om det var nødvendig. Skulle jo gjerne ha forberedt henne på en evt blodprøve. Men de har vel evt emla-krem/plaster der? Anonymous poster hash: 2fddc...fc7
Slaskepott Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Jeg tror ikke du skal regne med at fastlegen har bedøvende krem/plaster til bruk før blodprøve. Mine barns fastlege har det iallfall ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Tror nok hun overlever blodprøve uten emla altså. Anonymous poster hash: 5381b...548
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Her bruker de krem både hos fastlegen og på legevakten Anonymous poster hash: e7796...a7e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Bestill 2 timer. La for all del ikkje ho på 4 høra dine beskrivelser til legen. Og ta på plaster heime Anonymous poster hash: 3a6ec...04d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Hæ? Var det ingen som skjønte at hun spurte om HUN MÅTTE TA MED DATTEREN TIL BARNEPSYKOLOGEN? Anonymous poster hash: 3a2b3...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå