Gå til innhold

Renhold i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna våre har nettopp begynt i en ny barnehage. En ting jeg har lagt merke til her, er at det alltid er sandete og skittent på gulvet. Selv mandag morgen var det sand på gulvet langt inn i lesekroken på avdelingen. Er det normalt at det er såpass skittent på gulvene i barnehagen til deres barn?

Anonymous poster hash: 0fb2c...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd mye sand innover i avdelingen. Det har til tider vært mye sand i garderoben, men personalet gikk over med mopp der flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 3d2e9...48c

Skrevet

Her er det litt sand i yttergangen, men de koster opp flere ganger daglig.

Rent og fint innover i barnehagen☺️

Skrevet

Vi begynte i barnehagen i går. Veldig fint og rent i alle rom. Så høres ut som det må skjerpes litt i den dere har. 

Skrevet

Barna våre har nettopp begynt i en ny barnehage. En ting jeg har lagt merke til her, er at det alltid er sandete og skittent på gulvet. Selv mandag morgen var det sand på gulvet langt inn i lesekroken på avdelingen. Er det normalt at det er såpass skittent på gulvene i barnehagen til deres barn?

Her vaskes barnehagen hver kveld av renholdspersonale. Barna leker mye på gulvet, da må det være rent! Snakk med barnehagen.

Anonymous poster hash: 39515...79d

Skrevet

Aldri opplevd.

Skrevet

Takk for svar.

Da får jeg spørre ved neste anledning.

HI

Skrevet

Ofte litt sand i gangen der vi voksne må ta av oss sko eller ta på blå overtrekk, men moppen står alltid klar og den brukes ofte. Rent og pent på avdelingen.

Anonymous poster hash: 5b806...320

Skrevet

I store barnehager begynner de ofte å vaske på morgenkvisten og er ferdige på ettermiddagen en gang. Derfor ser det aldri skikkelig rent ut, selv om alt blir vasket en gang om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...