Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Femåringen kjeder seg hjemme i dårlig vær og ingen som er hjemme av venner. Alle hadde plutselig sendt de til besteforeldre og lignende for å kunne jobbe! Eller så har de sen ferie. Vi har jo baby og, så det har vært litt begrenset på hva vi kan finne på. Her finnes ikke svømmehall, lekeland eller noe innendørs tilbud. Og regnet øser ned, blåser og er 9grader. Skjønner at eldste ikke vil ut! Anonymous poster hash: ce77e...809
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Samme her, er hjemme med 3 åringen og nyfødt på 3 uker. Ikke stort å finne på, faren har hatt henne med seg på lekeland, besøksgård og turer i nærområdet da, mens jeg har vært hjemme med babyen. Men vi har ikke venner med barn, så hun får naturlig nok lekt lite ned andre barn. Så blir nok kjekt for henne å begynne i bhg igjen om to uker😊 Anonymous poster hash: 7aa86...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå