Gå til innhold

Villa paprika deler likevel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er visstnok i tidlig stadie av fødsel. Masse lykke til 😊

 

Anonymous poster hash: 76f91...66d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i mot forumreglene å promotere egen blogg ...

Lykke til med fødselen, Camilla 😊

Skrevet

Såklart deler hun. Hadde aldri trodd hun skulle klare å holde seg unna "offentligheten"

 

Men, men, lykke til skal hun ha



Anonymous poster hash: b5e0e...2ad
Skrevet

Mer slitsomt enn de som faktisk promoterer egen blogg, er de som absolutt tror det er tilfellet hver eneste gang..

 

Anonymous poster hash: f3920...4de

Skrevet

Mer slitsomt enn de som faktisk promoterer egen blogg, er de som absolutt tror det er tilfellet hver eneste gang..

 

Anonymous poster hash: f3920...4de

Indeed!

 

Anonymous poster hash: 58359...62d

Skrevet

Hvor har hun delt det?

 

Anonymous poster hash: e8d80...d45

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Det er i mot forumreglene å promotere egen blogg ...

Lykke til med fødselen, Camilla 😊

Jeg kunne fint startet en tråd om akkurat dette, det vil ikke si at jeg er Camilla.

Skrevet

Instagram.

 

Anonymous poster hash: 76f91...66d

Skrevet

Ja, hadde noen virkelig trodd hun IKKE ville dele det? Hun deler jo ALT annet...🙄

 

Anonymous poster hash: b2261...85c

Skrevet

Hun klarer ikke å holde ungene unna SoMe, ser det ut som, selv om hun lovte å gjøre det. Hun vil ikke "ties til taushet". 😨

 

Anonymous poster hash: f8fb2...4df

Skrevet

Hun er altså så opp og ned den dama. Absolutt den mest ustabile bloggeren jeg vet om.



Anonymous poster hash: 19fe8...289
Skrevet

Liker i hvert fall å innta offerrollen🙄 "Ties til taushet"😝 Blir helt matt av hele dama. Snakk om navlebeskuende gitt.

 

Anonymous poster hash: b2261...85c

Skrevet

Jeg har skumlest gjennom bloggen hennes, og det er nesten ikke til å tro at norsk er hovedmålet hennes? En tredjeklassing klarer å bygge opp setninger bedre enn hennes.

 

Hva betyr det å ties til taushet, f.eks?

 

Anonymous poster hash: 725d7...eb3

Skrevet

Jeg. Er. Så. Glad. For. At. Jeg. Har. Sluttet. Å. Lese. Den. Bloggen.

 

Anonymous poster hash: c4206...7e1

Skrevet

Gudbedre... Har dere virkelig ikke hørt uttrykket "ties til taushet" før?

I hvilket trinn droppet dere ut av skolen? 4.klasse?

 

Fascinerende å lese her,daglig,hvor misunnelig flere av dere er på Camilla. For det er det dere er, ikke sant?

Hvorfor ellers bruke tid på så mye negativ energi,som det må være for dere å skrive om henne?

Skrevet

For seks dager siden skulle hun slutte å dele fra livet sitt, flytte vekk en stund og ingen skulle vite noe før etter babyen var født!

Så går hun ut til hele Norges langstrakte land under ei uke etterpå og forteller at fødselen er startet???

 

Anonymous poster hash: b203a...47f

Skrevet

Hvor står det at fødselen er i gang?

 

Anonymous poster hash: 1c899...c58

Skrevet

Hvor står det at fødselen er i gang?

 

Anonymous poster hash: 1c899...c58

Insta

 

Anonymous poster hash: 69e27...23c

Skrevet

Men hvorfor har hun privat profil...?



Anonymous poster hash: a3a7a...879
Skrevet

? Er hun gravid?

 

 

 

Anonymous poster hash: c75e7...cf3

Skrevet

? Er hun gravid?

 

 

 

Anonymous poster hash: c75e7...cf3

Det er hun helt sikkert siden hun skal føde tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 763b0...f55

Skrevet

Gudbedre... Har dere virkelig ikke hørt uttrykket "ties til taushet" før?

I hvilket trinn droppet dere ut av skolen? 4.klasse?

 

Fascinerende å lese her,daglig,hvor misunnelig flere av dere er på Camilla. For det er det dere er, ikke sant?

Hvorfor ellers bruke tid på så mye negativ energi,som det må være for dere å skrive om henne?

"Ties til taushet" er smør på flesk. Det heter " ties i hjel" og "presset til taushet"

Skrevet

Har hu fjerna følgere? Jeg har hu ikke lenger på insta...

 

Anonymous poster hash: 391aa...2b6

Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Gudbedre... Har dere virkelig ikke hørt uttrykket "ties til taushet" før?

I hvilket trinn droppet dere ut av skolen? 4.klasse?

 

Fascinerende å lese her,daglig,hvor misunnelig flere av dere er på Camilla. For det er det dere er, ikke sant?

Hvorfor ellers bruke tid på så mye negativ energi,som det må være for dere å skrive om henne?

Ties til taushet, har jeg ikke hørt før nei.

 

Hvorfor dras misunnelseskortet hver gang det er kritikk mot en blogger? Det er ikke noe å være misunnelig på. Skilsmisse, flytting, brudd, konkurs, svangerskap uten bf, sikkert en stressende jobbhverdag der hun må lese stygge kommentarer om seg selv. Holde styr på hva hun har sagt når(noe hun ikke har klart) . Hva mener DU det er å være misunnelig på?

Camilla blir ikke diskutert her daglig. Det er egentlig langt mellom innlegg om henne.

Endret av Minnieropptatt
Skrevet

"Ties til taushet" er smør på flesk. Det heter " ties i hjel" og "presset til taushet"

Feil! Det heter trues til taushet.

 

Anonymous poster hash: 72143...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...