Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Hei! Jeg er i dyp sorg og fortvilelse over at min sønn mest sannsynelig har autisme. Er det noen som kan fortelle meg om noen gode tips for å "overleve". Eller har positive ting å komme med. Han er 22 mnd, har ikke verbalt språk og lite øyekontakt og ikke samspill med andre barn. Han er henvist ptt nå, men vet at han har autisme da jeg jobber i noe av det samme feltet. Jeg bare lurer på om man kan ha det bra igjen i livet sitt som foreldre? Jeg kan ikke se for meg å noensinne klare å sove, ikke ha en klump i brystet etc.. Vil det gå over? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 5f23a...fab
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Du lærer å tilpasse deg og vil se oppturer og nedturer. Enkelte dager er forferdelige mens andre er så gode at du glemmer at barnet er anerledes. Med gode rutiner, forberedelser, bilder, en solid tålmodighet og evne til å nullstille ditt humør til neste dag så går det bra. Pass på å skaffe all hjelpen du har krav på- spesielt med tanke på skole og barnehage (assistenter, spesialopplegg etc). Få ansvarsgruppe på plass og plan videre. Dette kommer nok til å gå bra skal du se Anonymous poster hash: e63b5...d3f
litenønskes Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Takk for svar, har du erfaring ? Kan gjerne svare på privat mld om du foretrekker det...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Takk for svar, har du erfaring ? Kan gjerne svare på privat mld om du foretrekker det...Sender deg en pm jeg Anonymous poster hash: e63b5...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå