Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som kommenterer bildene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Facebook. Får mangen likes men ingen kommentarer. Aldri. Verken på bilder av meg, ungene eller andre ting. Alle andre får drøssevis med kommentarer på hvor fin alt og alle er. Er ikke vi fine da? :/

Anonymous poster hash: ef47d...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart.. Har du sjekket innstillingene dine? Kan jo være at folk rett og slett ikke ser hva du har lagt ut

Anonymous poster hash: a8006...0d0

Skrevet

Det spørs jo på bildene. Ser det er lite kommentarer på bilder som åpenbart er lagt ut for å fiske etter positive kommentarer, eller at bildene rett og slett ikke er noe å kommentere....

Anonymous poster hash: ff66e...f8f

Skrevet

Rart.. Har du sjekket innstillingene dine? Kan jo være at folk rett og slett ikke ser hva du har lagt ut

De trykker jo like...

Skrevet

Alle ser jo de. Kan lett få 50 til 100 likes, mrn altså ingen kommentarer. Legger ikke ofte ut bilder heller. Kun når det er noe spesielt. For eksempel bursdag eller ferie. Og da fine bilder. Bare skjønner ikke hvorfor noen får så heise mange kommentarer og jeg ingen.

Hi

Skrevet

Du er ikke populær.

Anonymous poster hash: a90cc...219
Skrevet

Kommenterer du på andres da? Og er du venner med typiske "kommentar-folk"?

Jeg kommenterer sjelden, og har få kommentarmennesker på vennelisten.

Skrevet

Mulig bildene dine ikke er unike nok. Jeg kommenterer ikke med mindre det er noe helt spesielt.

Anonymous poster hash: 2a11c...a73

Skrevet

Altså. Bildene er fine. Jeg er god på å ta bilder og legger aldri ut stygge/teite bilder. Ungene er søte og jeg har mange gode venner (på ekte). Jeg kommenterer gode venners bilder ofte og andre sine hvis personen eller ungene ER fine på bildet. Derfor blir min konklusjon at vi ikke er fine nok til å kommenteres eller som en sa; jeg har ikke kommentar-venner.

Blir bare litt fornærmet. Tragisk som det er. Hvorfor kommenterer folk "ååå så skjønn" til personer som faktisk ikke er "sååå skjønn". Medlidenhet?

Herregud for et I-lands problem...

Hi

Skrevet

HI

Jeg skjønner hva du mener.

Etter at jeg begynte å kommentere andres bilder,har de begynt å kommenterer mine bilder.

jeg må nesten le av hele greia.Det er jo et spill.populæritet.oppmerksomhet.

Men jeg ser at de som kommenterer mest hos meg, er de som virkelig bryr seg. Er mest familie.og noen kjempeallrighte folk.

Jeg trenger egentlig ikke oppmerksomhet fra folk jeg ikke egentlig ikke kjenner

Anonymous poster hash: 76450...e13

Skrevet

Legger du ut bilder/statuser ofte? Dess større hyppighet folk har på postingen sin, dess mindre interessert er jeg i å både like eller kommentere. Jeg kommenterer sjeldent uansett. Og svarer sjeldent på kommentarer jeg får, annet en et "like".

Anonymous poster hash: 3e057...300

Skrevet

De trykker jo like...

Ting kan være synlig for noen og ikke alle

Skrevet

Jeg vet. Jeg har det på samme måten. Legger ut et bilde nå og da, noen ganger av vakre ting jeg ser i naturen, som en båt i soloppgang, en dråpe på et blad, eller av barna mine. Får sjelden kommentarer. Mens andre, gjerne sånne botox-restylane-plastikk-tryner, får drøssevis av kommentarer som "fiiiiina!!" "Du er så vakker!" osv.

Syns hele greia er latterlig og falsk.

Anonymous poster hash: 9c7f9...4bb

Skrevet

Frykten for å få slike kommentarer som finingen, pena, du er så vakker, er årsaken til at jeg ikke tør å legge ut «seriøse" bilder av meg selv. Ikke fordi jeg er spesielt pen, kanskje heller fordi jeg ikke er det. Slike kommentarer er så lite troverdige at jeg heller ville bli fornærmet om jeg fikk de.

At noen liker bildet ditt betyr jo at de liker det. Men du må huske på at Facebook er en virtuell verden, det er rl som betyr noe. Får du positiv feedback der?

Skrevet

I mine kretser handler det ikke om å være populær, men at alle drar hverandre opp, gir positive kommentarer til hverandre, viser at vi bryr oss og oppmuntrer andre med komplementer. Både til nære venner, og til kun bekjente vi er på "hei" med. Ikke "fiiina, penaaaa"-kommentarer", men hyggelige feedbacks på ting :) Jeg synes det er supert at det i ihvertfall våre kretser er helt vanlig å gi komplementer til "fremmede" tilogmed. Nordmenn generelt er altfor gniene på positiv feedback til andre..

Så Hi, jeg tror du kanskje bare er i kretser hvor det ikke er så vanlig, og at komplementer sitter langt inne. Men det må jo starte et sted, så du får kaste deg ut i det selv, så starter du kanskje noe bra :)

Anonymous poster hash: 09df7...8ac

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Ting kan være synlig for noen og ikke alle

Skulle tro at ihvertfall en av de 50-100 menneskene som trykker liker kunne kommentert?

Skrevet

Frykten for å få slike kommentarer som finingen, pena, du er så vakker, er årsaken til at jeg ikke tør å legge ut «seriøse" bilder av meg selv. Ikke fordi jeg er spesielt pen, kanskje heller fordi jeg ikke er det. Slike kommentarer er så lite troverdige at jeg heller ville bli fornærmet om jeg fikk de.

At noen liker bildet ditt betyr jo at de liker det. Men du må huske på at Facebook er en virtuell verden, det er rl som betyr noe. Får du positiv feedback der?

Haha, jeg oppdaterer aldri profilbildet mitt nettopp pga frykten for å få fjasete kommentarer på et helt ordinært bilde av meg selv. Da blir jeg bare flau. Skal oppdatere bildet mitt den dagen jeg slipper at alle får det opp i feeden sin😉

Anonymous poster hash: bae7b...f05

Skrevet

Skulle tro at ihvertfall en av de 50-100 menneskene som trykker liker kunne kommentert?

Ikke sant?? Er folk så late at de ikke gidder å kommentere?

Skrevet

Sette hørtes så og si nøyaktig ut som tre tenåringsjenter jeg overhørte på toget en dag.

Hvorfor bry seg??

Skrevet

"Vanlige" damer får kommentarer som "søta", "fina", nydelig osv..

De som er veldig pene får lite kommentarer. Jeg får få kommentarer og er svært glad for det😁

Anonymous poster hash: 1ffed...2b4

Skrevet

Alle ser jo de. Kan lett få 50 til 100 likes, mrn altså ingen kommentarer. Legger ikke ofte ut bilder heller. Kun når det er noe spesielt. For eksempel bursdag eller ferie. Og da fine bilder. Bare skjønner ikke hvorfor noen får så heise mange kommentarer og jeg ingen.

Hi

Hva vil du at de skal kommentere da?

Anonymous poster hash: 2a69d...998

Skrevet

Håper helst å slippe kommentarene jeg. Syns det er vanskelig å vite hva som forventes igjen. Skal jeg skrive "takk" til alle? Det er forresten stort sett de samme som kommenterer og det er også stort sett familie..

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg vet. Jeg har det på samme måten. Legger ut et bilde nå og da, noen ganger av vakre ting jeg ser i naturen, som en båt i soloppgang, en dråpe på et blad, eller av barna mine. Får sjelden kommentarer. Mens andre, gjerne sånne botox-restylane-plastikk-tryner, får drøssevis av kommentarer som "fiiiiina!!" "Du er så vakker!" osv.

Syns hele greia er latterlig og falsk.

Anonymous poster hash: 9c7f9...4bb

Da kjenner man feil type folk, tror nå jeg.

Skrevet

Haha, jeg oppdaterer aldri profilbildet mitt nettopp pga frykten for å få fjasete kommentarer på et helt ordinært bilde av meg selv. Da blir jeg bare flau. Skal oppdatere bildet mitt den dagen jeg slipper at alle får det opp i feeden sin😉

Anonymous poster hash: bae7b...f05

Det er det ikke noe problem å gjøre? Google og du finner svaret :)

Anonymous poster hash: 3e150...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...