Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Altså, jeg lurer på dette med å kjenne at du ikke liker jordmor av en eller annen grunn og ønsker å bytte under fødsel. Hva gjør man? Blir de sure? Sier du grunnen? Hvorfor byttet du jordmor? Anonymous poster hash: 3ae1f...f6a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Det er vel bare å be om det underveis. Men det forutsetter jo at det er noen andre som er ledige. De bytter nok ikke med en som holder på å hjelpe noen andre. De blir sikkert litt sure innerst inne, men er de det minste proff holder de det for seg selv. Anonymous poster hash: 1e47f...372
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Bruker du lang tid på fødsel så får du ny jordmor etter vaktskifte. Ellers er det bare å si ifra på en høflig måte. Jeg har rukket å være på sykehuset mellom en og to timer før barnet er født ved mine fødsler. Har ikke hatt tid eller overskudd til å fokusere på kjemi med jordmor i hvert fall, har hatt nok med rier, pusting og pressing😜 Anonymous poster hash: ed2b0...639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå