Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg sto i dusjen da kjæresten kom og barberte seg nedentil, og når han dro skinkene fra hverandre kom det rumpelukt!😮😂  Og det første jeg tenkte på da, var den tråden😂    Anonymous poster hash: 292b9...ade
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Rumpelukt fra rumpa?? Stopp pressen! Stopp internett! Â Anonymous poster hash: 7c116...b16
Suzie Que Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Rumpelukt fra rumpa?? Stopp pressen! Stopp internett! Â Â Vi kan vel like godt stoppe hele verden for dette.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 😂  Anonymous poster hash: 4ccb6...b24
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Var kanskje ikke rompelukt etter at han hadde vasket rumpa, eller? Â Anonymous poster hash: b911c...5f8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Hahaha!!!!! 😂😂 Tusen takk for at du endelig tror meg!  Hilsen rumpeluktdamen  Anonymous poster hash: fec4b...1e7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Jeg testet det å kun vaske meg med vann nedentil i en uke. For og si det sånn.... Om dere tror ingen kjenner lukta er dere dummere enn en skje! Vet det har blitt skrevet mye om dette her inne. Blir kvalm av å tenke på hvor mange ekle mennesker det fins.  Anonymous poster hash: 329fb...9da
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Jeg testet det å kun vaske meg med vann nedentil i en uke. For og si det sånn.... Om dere tror ingen kjenner lukta er dere dummere enn en skje! Vet det har blitt skrevet mye om dette her inne. Blir kvalm av å tenke på hvor mange ekle mennesker det fins.  Anonymous poster hash: 329fb...9da  Må signere dette. Vann alene gjør ingen underverker. Folk som vasker seg med vann uten såpe eller intimsåpe lukter. Men siden man selv vanligvis ikke kjenner egen kroppslukt like godt som andre, så tror man at man lukter blomster. En annen ting - folk som ikke vasker seg nedentil med intimsåpe daglig kan ikke ha noe særlig til sexliv, for hvilken mann gidder å ha noe særlig sex med en kvinne som lukter gammel urin, avføring og så videre?  Anonymous poster hash: a60b9...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå