Gå til innhold

Ser dere en strek her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både mannen og jeg så "noe" før test-tiden utløp. Veldig svakt, men ser ut som en strek. Er dette en positiv test, negativ test eller en såkalt skyggestrek? (Bildet er tatt ett minutt etter at test-tiden utløp, for jeg måtte finne fram mobilen, men tror ikke den hadde rukket å forandre seg, virket lik som etter 4-5 minutter for meg i hvert fall). Begynte å ane noe etter tre min og den skal avleses før fem min har gått.

Er 12 dpo og venter mensen imorgen, men har vært litt svakt brunrosa på papiret en gang igår og en gang idag, så hadde egentlig gitt opp. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 289b5...d1a

post-42-737526_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En time senere er streken tydeligere, men det er jo ikke gyldig, da. Her er bilde av den:

Hi

post-42-4291_thumb.jpg

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: a66f6...e70
Skrevet

Forresten så har jeg aldri fått slike streker - 1 time etterpå - hvis jeg ikke har vært gravid ;) Gratulerer

Skrevet

Tydelig strek :)

Anonymous poster hash: fe53a...2e4

Skrevet

jeg ser n: ) ca 2 uker siden befruktning ..har sett det samme på meg med alle 4: )

Anonymous poster hash: c5535...126
Skrevet

Slik så min ut (annen test da) etter en times tid i søpla. Ar usikker på om jeg kunne skimte en strek, kastet den og ringte senere en venninne. Vi snakket om det og vi ble så nysgjerrig at jeg måtte inn å titte igjen. Da så den slik ut, som din så ut.

Resultatet er på nåværende tidspunkt i barnehagen. 😄😄

Jeg har trua på den der, jeg! 👍

Lykke til! ☺☺☺☺

post-837694-0-80901900-1470731124_thumb.jpg

Skrevet

Ser streken jeg :)

Anonymous poster hash: 590d3...7c8

Skrevet

Ser absolutt streken. Ikke unormalt at den blir sterkere med tiden.

Håper det går veien for dere!

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 82564...6c8

Skrevet

Kan ikke tro det, så dere tror virkelig at jeg er gravid, altså? Håper bare spottingen gir seg! Jeg bør vel ikke tro på det før mensen evt uteblir?

Skrevet

Jeg ser også en tydelig strek ;) 

Anonymous poster hash: b1c5e...367
Skrevet

Grattis! Min tilsvarende strek fra 9dpo ligger nå på gulvet og krabber!

Anonymous poster hash: e764a...100

Skrevet

Slike får jeg ofte men går til grunne.

Anonymous poster hash: 1f1bf...744
Skrevet

Hehehe, det er nå det vanskelige kommer, vet du. Nå må du ha is i magen. Finn på noe som kan få deg til å tenke bittelitt og innimellom (jeg vet det ikke er lett!) på noe annet. 😄😄

Hihihi nå ble jeg nesten litt misunnelig på deg! Ikke at jeg vil ha fler altså, her er kvota full. Men for en spennende tid! Vanskelig, spennende, herlig og grusom på èn gang. 🙈😄😄😄

Nei, du kan jo ikke ta det helt for gitt at det sitter. Men tenk at nå er det jo en mulighet for at det kan sitte.

Vent noen dager til og ta en digital test. 👍

Lykke til! ☺☺☺☺

Skrevet

Ja, den ser jeg! Gratulerer!:)

Anonymous poster hash: 77b4c...91a

Skrevet

En time senere er streken tydeligere, men det er jo ikke gyldig, da. Her er bilde av den:

Hi

Denne er da veldig tydelig ☺ Gratulerer!

Anonymous poster hash: 25ad8...d46

Skrevet

Denne er da veldig tydelig ☺ Gratulerer!

Ja, den er veldig mye tydeligere, men det er jo for sent å lese av siden det har gått en time.

Vet ikke om jeg tør å si takk til alle dere som gratulerer... :-)

Skrevet

Ja, den er veldig mye tydeligere, men det er jo for sent å lese av siden det har gått en time.

Vet ikke om jeg tør å si takk til alle dere som gratulerer... :-)

For at stoffet som danner strek skal aktiveres, må det komme i kontakt med hCG. Uten hCG ingen strek overhodet. Derfor er denne testen garantert positiv 😁

Skrevet

Gratulerer! Dette er den klareste streken jeg har sett her inne😂 Gratulerer med det også👍🏻

Anonymous poster hash: e86d1...ec3

Skrevet

Gratulerer! Dette er den klareste streken jeg har sett her inne Gratulerer med det også

Seriøst? Da har du ikke sett mange streker :) 

Skrevet

Seriøst? Da har du ikke sett mange streker :)

Kan du lese?

Skrevet

Helt klart en strek. Gratulerer!

Skrevet

Hi her (som fortsatt ikke kan tro det): ser dere altså en strek på det øverste bildet også, og ikke bare på det nederste bildet som er tatt en time etter at testens gyldighetstid utløp?

(Både mannen og jeg så en strek innenfor tidsfristen, men den var så svak at vi fortsatt er usikre på om det faktisk er en strek eller bare er en feil med testen...)

Skrevet

Jeg fikk lik strek dagen Før mensen. Tok en digital rett etterpå som viste "gravid 2-3 uker". Ville kjøpt en digital så et du helt sikker 😊😊

Anonymous poster hash: 53d77...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...