Gå til innhold

Dere som røyker og har barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....røyker dere inne i huset, under vifta, i vinduet, i bilen osv osv? Skjer det ofte?

Blir ofte snakket om folk her inne som utsetter ungene sine for passiv røyking, men blandt de jeg kjenner er det ingen som røyker inne, verken i bil eller hus, og aldri i nærheten av ungene.

Ikke en gang svigermor som har røkt inne i en manns alder eller to gjør det når vi kommer på besøk. Da er det lufting og vasking i god tid før vi kommer, hun går ut både før og mens vi er der.

Anonymous poster hash: cbee0...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyker utenfor huset et par-tre ganger om dagen. Aldri inne eller i bilen. Heller ikke ute når jeg har med barnet.

Anonymous poster hash: ee98b...419

Skrevet

Da kjenner du ordentlige folk! Nå er det sikkert mange som kommer til å føle seg truffet, men det gjør ikke noe.

Var i bryllup i helgen. En av gjestene var gravid og hadde snus i munnen hele kvelden. Og var nå og da ute og sugde i seg en limpinne. Motbydelig menneske! Hun er vel i 35-40 års alderen og såkalt voksen..

Anonymous poster hash: 38fd5...c86

Skrevet

Ingen av oss røyker nå men mannen gjorde det før. Han gikk ut hver gang uansett vær etter at vi fikk barn. Jeg kjenner heller ingen som har barn og røyker inne. Men svigermor gjorde det selv om vi var på besøk med baby. Nå har heldigvis hun også sluttet. :)

Anonymous poster hash: 237a2...db2

Skrevet

Kjenner kun ett eneste menneske som røyker inne. Det er pappa'n til ei jeg gikk på videregående med, for en halv mannsalder siden 🙈

Han bor alene, er over 60 år, har ett barnebarn på 18 år og røyker fortsatt ikke inne når hun er på besøk. (Heller ikke om han har besøk av noen andre som ikke røyker.)

Anonymous poster hash: 68da1...39d

Skrevet

Jeg går ut uansett vær, har ofte tatt på meg kjeladress og lue 😂 Bor på Vestlandet rett ved havgapet, så Gud vite hvor mange røyker jeg har mistet i orkan og full storm 💸

Anonymous poster hash: c2207...b37

Skrevet

Jeg røyker alt for mye, bor værutsatt til og røyker ALDRI inne, uansett hva.

Anonymous poster hash: d101f...d86

Skrevet

Da kjenner du ordentlige folk! Nå er det sikkert mange som kommer til å føle seg truffet, men det gjør ikke noe.

Var i bryllup i helgen. En av gjestene var gravid og hadde snus i munnen hele kvelden. Og var nå og da ute og sugde i seg en limpinne. Motbydelig menneske! Hun er vel i 35-40 års alderen og såkalt voksen..

😨😨😨😨😨😨😨😨😨

Anonymous poster hash: cbee0...dbb

Skrevet

Inne under vifta.

Anonymous poster hash: 061ed...25b

Skrevet

Ute. Alltid!

Anonymous poster hash: b78a9...e75

Skrevet

Røyker en skjelden gang inn i mellom, og ellers til fest, men utendørs og når ungen ikke er tilstede.

Anonymous poster hash: 57e4a...cee
Skrevet

Aldri inne.

Anonymous poster hash: f09bb...17f

Skrevet

Du vet det fins nikotinfri snus?

Anonymous poster hash: 6a106...e11

Skrevet

Jeg kjenner ei mor som røykte inne i hus i tillegg til å røyke i bilen med baby ved siden av! Hun er utdannet barnevernspedagog faktisk og har 3 unger.

Anonymous poster hash: 0438b...db5

Skrevet

Røyker aldri inne! 

Folk som røyker inne med barn er mindre intelligente. Spesielt de som står under vifta og tror det gjør en stor forskjell.

Anonymous poster hash: 84e3b...f2d
Skrevet

Kjenner ingen som gjør det inne med barn, men har sett mange mindre pene eksempler i sommer. Ute da.. en far og mor som røyka med barnet i bæresele på ryggen. All røyken fløy i ansiktet på barnet som satt og drakk melk fra flaske. Lite hyggelig..

Anonymous poster hash: 4e764...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...