Gå til innhold

Treningsdamer! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske overvektig, burde gå ned 25 kg.

Begynte kostholdsendring og trening for 14 dager siden, og raste raskt ned 7 kg.

Men i dag har jeg gått opp igjen 1 kg!?

Why??

Trener 45 min kondisjon (går, jogger og løper i intervaller) hver dag!, spiser max 1300 kcal, trener styrke hver 3. dag.

Hvordan kan jeg gå OPP når jeg er så svær i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 62d82...c27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første bud når du har endret kosthold og skal ned i vekt: IKKE VEI DEG HVER DAG!

Gjør det hver 14 dag eller Max en gang i uka. Vekta svinger etter om du har spist noe salt, om du har vært på do, hvor du er i syklusen, vann i kroppen etc. etc!

Gratulerer med godt resultat så langt!

Skrevet

Og muskler er mye tyngre en fett . Så når kroppen bygger muskler blir du mindre i cm , men vekten trenger ikke nødvendigvis å gå ned . Mer motiverende å måle en å veie egentlig når man er flink til å trene

Anonymous poster hash: 0adbb...116

Skrevet

Vei deg en gang i uken, bruk målebåndet samtidig. Det kan godt være at du opplever at vekten stagnerer samtidig som målene dine krymper ;) muskler veier mer enn fett, så hvis du bygger mer enn du slanker bort vil det gjøre at vekten blir demotiverende.

Det kan også være at du varierer i vekt gjennom syklusen. For meg kan det utgjøre 1-2 kg.

Stå på, bruk målebåndet, og klapp deg selv på skulderen!

Anonymous poster hash: 1c0f3...770

Skrevet

1300 kalorier er vel litt lite? Om du spiser for lite , så går kroppen over i sparemodus, og du legger fort på deg igjen når du øker mengden mat.

Anonymous poster hash: 33d82...74b

Skrevet

1300 kalorier er vel litt lite? Om du spiser for lite , så går kroppen over i sparemodus, og du legger fort på deg igjen når du øker mengden mat.

Anonymous poster hash: 33d82...74b

Kan vi snart slutte å snakke om sparebluss, som faktisk ikke eksisterer?

Anonymous poster hash: c5883...4fd

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Første bud når du har endret kosthold og skal ned i vekt: IKKE VEI DEG HVER DAG!

Gjør det hver 14 dag eller Max en gang i uka. Vekta svinger etter om du har spist noe salt, om du har vært på do, hvor du er i syklusen, vann i kroppen etc. etc!

Gratulerer med godt resultat så langt!

Dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...