Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #1 Skrevet 9. august 2016 Jeg er ganske overvektig, burde gå ned 25 kg. Begynte kostholdsendring og trening for 14 dager siden, og raste raskt ned 7 kg. Men i dag har jeg gått opp igjen 1 kg!? Why?? Trener 45 min kondisjon (går, jogger og løper i intervaller) hver dag!, spiser max 1300 kcal, trener styrke hver 3. dag. Hvordan kan jeg gå OPP når jeg er så svær i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 62d82...c27
Brennheite Badeand Skrevet 9. august 2016 #2 Skrevet 9. august 2016 Første bud når du har endret kosthold og skal ned i vekt: IKKE VEI DEG HVER DAG! Gjør det hver 14 dag eller Max en gang i uka. Vekta svinger etter om du har spist noe salt, om du har vært på do, hvor du er i syklusen, vann i kroppen etc. etc! Gratulerer med godt resultat så langt!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Og muskler er mye tyngre en fett . Så når kroppen bygger muskler blir du mindre i cm , men vekten trenger ikke nødvendigvis å gå ned . Mer motiverende å måle en å veie egentlig når man er flink til å trene Anonymous poster hash: 0adbb...116
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Vei deg en gang i uken, bruk målebåndet samtidig. Det kan godt være at du opplever at vekten stagnerer samtidig som målene dine krymper muskler veier mer enn fett, så hvis du bygger mer enn du slanker bort vil det gjøre at vekten blir demotiverende. Det kan også være at du varierer i vekt gjennom syklusen. For meg kan det utgjøre 1-2 kg. Stå på, bruk målebåndet, og klapp deg selv på skulderen! Anonymous poster hash: 1c0f3...770
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 1300 kalorier er vel litt lite? Om du spiser for lite , så går kroppen over i sparemodus, og du legger fort på deg igjen når du øker mengden mat. Anonymous poster hash: 33d82...74b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 1300 kalorier er vel litt lite? Om du spiser for lite , så går kroppen over i sparemodus, og du legger fort på deg igjen når du øker mengden mat. Anonymous poster hash: 33d82...74b Kan vi snart slutte å snakke om sparebluss, som faktisk ikke eksisterer? Anonymous poster hash: c5883...4fd
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Første bud når du har endret kosthold og skal ned i vekt: IKKE VEI DEG HVER DAG! Gjør det hver 14 dag eller Max en gang i uka. Vekta svinger etter om du har spist noe salt, om du har vært på do, hvor du er i syklusen, vann i kroppen etc. etc! Gratulerer med godt resultat så langt! Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå