Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Noen som har vært det og kan fortelle litt om det? Vi har vært veldig mange turer til alcudia,men jeg begynner å bli litt lei av det. Det er så sinnssykt mange småunger der og lite variasjon. Våre unger er også små, 5 og 9 år, men de er veldig rolige av seg. Jeg vet at magaluf er et typisk party-sted, men dette hotellet virker da barnevennlig. Noen som har plusser og minuser ved dette stedet da? http://www.startour.no/feriereiser/spania/mallorca/palma-nova/blue-star-viva-palmanova/pc-000056353/?season=sommer-17#sommer-17 Anonymous poster hash: bc867...23a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Kommer ikke på noe pluss. Sinnsykt party sted. Hadde aldri i livet reist der med barn. Har bodd på Mallorca noen år og Magaluf og Palma Nova er nederst på listen over steder å reise der. Anonymous poster hash: ad83b...a52
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #3 Skrevet 9. august 2016 Hm, det var synd. Vi ønsker egentlig Palma by, men de hotellene får vi ikke velge fra flyplassen her. Noen som har andre tips da? Det er nesten bare Mallorca, Kreta og Rhodos som er mulig herifra, da Tyrkia er uaktuelt. Anonymous poster hash: bc867...23a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Hm, det var synd. Vi ønsker egentlig Palma by, men de hotellene får vi ikke velge fra flyplassen her. Noen som har andre tips da? Det er nesten bare Mallorca, Kreta og Rhodos som er mulig herifra, da Tyrkia er uaktuelt. Anonymous poster hash: bc867...23a Platanias er fint Anonymous poster hash: be02c...37c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Agia Marina på Kreta er stille og rolig! Anonymous poster hash: 02a8e...e0b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #6 Skrevet 9. august 2016 Port de Soller på Mallorca, kjempefint Anonymous poster hash: 66704...ffb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Vi bodde på dette hotellet i september 2011 og hadde det kjempefint. Hadde bare m baby på 4 mnder og ellers 4 voksne (foreldrene mine spanderte) Flott hotell og barnevennlig med egen avdeling ved basseng kun for voksne. Jeg hadde ikke fått m meg at vi var så nærme Magaluf før halvveis ut i uka, Palma Nova siden var stille og rolig, med restauranter etc. Kort busstur inn til nydelige Palma. Kunne gjerne prøvd dette igjen m barna som nå er 4 og 6 år. Anonymous poster hash: d6a5c...4a2
Ylva og Mathilde Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Anbefaler Cala Millor/Cala Bona. Kjempefint! Men, Hellas er jo også stålende, nydelig land!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Noen andre som har vært på magaluf og kan fortelle litt om hva som er der da? Langt til Palma? Noe som helst som unger kan dra på? Vi var på playa del ingles et år. Det er vel også et partysted? Det var kjempefint. Veldig rolig på dagtid og på kveldene var vi hotellet. Tenkte kanskje magaluf var litt på samme måten? Anonymous poster hash: bc867...23a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Vi bodde på dette hotellet i september 2011 og hadde det kjempefint. Hadde bare m baby på 4 mnder og ellers 4 voksne (foreldrene mine spanderte) Flott hotell og barnevennlig med egen avdeling ved basseng kun for voksne. Jeg hadde ikke fått m meg at vi var så nærme Magaluf før halvveis ut i uka, Palma Nova siden var stille og rolig, med restauranter etc. Kort busstur inn til nydelige Palma. Kunne gjerne prøvd dette igjen m barna som nå er 4 og 6 år. Anonymous poster hash: d6a5c...4a2 Herlig. Akkurat det jeg har sett for meg 😃 Anonymous poster hash: bc867...23a
Ylva og Mathilde Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 Har vært i Palma Nova, hørt jo noe "dunk-dunk" og roping her og der, og OMG, det var mange usexy briter der, men stranden var kjempefin, og med et par ørepropper er man jo sikret nattesøvn. 10 år siden jeg var der da.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 Er det ikke bare helt nedi sentrum at det er mye partyvirksomhet da? Var på Magaluf for ca 15 år siden og vi bodde på et hotell fem min gange oppom sentrum. Var jo ikke noe bråk ved hotellet, så jeg tenker at så lenge dere ikke tar med barna nedi sentrum på kveldene så er Magaluf et fint sted også for barnefamilier. Jeg var der med kun kjæresten den gangen så vi var i sentrum på kveldene. Var mye ungdom, men opplevde ikke noe spesielt utagerende i allefall. Anonymous poster hash: 4ca8f...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå