Gå til innhold

Dette her er et snedig fenomen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

For all del flott at folk er bevisst et sunt kosthold, men mine kollegaer spiser enormt sunt i lunsjen og andre måltider i påsyn av andre.

Vi snakker skyr, rugsprø og mulig en sunn smøreost og noen bær.

 

De er jo på jobb til 16.00, så de må jo konsumere mengder av mat når de kommer hjem siden samtlige er overvektige?

 

Anonymous poster hash: 7e5f8...fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre en del overvektige som ikke tør spise ordentlig sammen med andre.

 

Så kan det jo også være så enkelt at de ikke spiser for mye, men spiser feil for sin kropp. Jeg tåler f.eks. ikke melkeprodukter. Har ikke så store symptomer på det, men spiser jeg det regelmessig så går jeg opp i vekt.

Rug gjør med så sinnsykt sulten, at spiser jeg det så ender jeg med å spise myyyye resten av dagen (ingen problemer om jeg holder meg unna rug).

 

Og det du nevner som sunne eksempel trenger ikke være spesielt sunne alternativer for alle. Salater og rene proteinkilder og fett er bedre, og metter som regel lenger også.

 

Da jeg var overvektig spiste jeg slike ting du nevner, ikke overspiste jeg heller. Da jeg la om kostholdet gikk jeg ned, og der har vekten vært stabil.



Anonymous poster hash: ae2ef...349
Skrevet

Synes ikke det hørtes spesielt sunt ut. 



Anonymous poster hash: 00b55...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...