Gå til innhold

Hva skal jeg ta betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakte to kaker til et bryllup, Pavlova og Oreo-kake. Ingredienser, uten sukker, egg, melis, smør ol, ble 303,-.....kan jeg ta 350,- for kakene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde glatt tatt 400-500 per kake.

Anonymous poster hash: 44a73...2e2

Skrevet

Hvis du tilbød deg å bake og ikke avtalte noen pris på forhånd kan du ikke ta noe som helst. Baking er vanlig å gjøre gratis for hverandre i familien og vennekretsen. Forventer du penger må du si det når avtalen gjøres, ikke etterpå.

Anonymous poster hash: 27448...1d5

Skrevet

Kommer helt an på.

Dersom du tilbød deg å bake eller det hadde vært til en nær venn eller familie ville jeg ikke tatt noe.

Hadde noen litt lenger ute hadde jeg tatt betaling, men hadde avtalt det med de som bestilte det på forhånd

Anonymous poster hash: 54c0d...f48
Skrevet

De vil betale jo, bare jeg som ikke vil virke grisk😉

Skrevet

De vil betale jo, bare jeg som ikke vil virke grisk

Ok, kanskje en 4-500 så får du litt for arbeidet også

Anonymous poster hash: 54c0d...f48

Skrevet

Regner med du kjenner brudeparet, la kakene være gaven.

Anonymous poster hash: b43f1...008

Skrevet

Fortell dem hva ingrediensene kostet og la dem selv vurdere hvor mye de vil betale?

Anonymous poster hash: 833aa...d63

Skrevet

Da jeg lagde bryllupskaken med all pynt på til en venninne sitt bryllup så sa jeg hva ingrediensene kom på. Min tid var min gave da jeg har dette som hobby og syntes det er gøy (men hobbyen begrenses av alle kaloriene så jeg er avhengi av å lage til andre 😂😂😂), så jeg sa til foreldrene som bestilte av meg at så lenge jeg fikk for ingredienser var det helt opp til dem om de ønsket å "gi tips".

De insisterte og ga meg mer enn jeg forlangte.

Anonymous poster hash: 3ebaa...5f0

Skrevet

Jeg ville sagt 350 for ingredienser hvis jeg skulle tatt noe for de. Men det hadde jeg ikke gjort.

Gjest Pusikatt
Skrevet

Ville ikke tatt betalt om dette er venner eller familie av deg.

Selv om de har tilbydd seg det.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt betalt , synes det er hyggelig å stille opp for andre , da stille de sikkert opp hvis jeg trenger hjelp tii selskap en annen gang

Anonymous poster hash: 42360...adc

Skrevet

Kanskje tilbudt kakene som gaven fra deg? Hvis du skal gi annen gave ville jeg sagt hva ingrediensene kom på å heller latt det være opp til dem om de betalte for mere. Om du selv skal sette en pris, så kanskje 4-500 for kaka siden du kjenner de, men jeg hadde vært for beskjeden, men det er ingen upris for venner heller

Anonymous poster hash: bdf49...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...