Gå til innhold

Hva er dette slags jævel - og hvordan bli kvitt? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har disse herlighetene krypene i kjellern min. Vet at det er litt fukt i kjellern... Uinredd, gammel kjeller som brukes til oppbevaring og klesvask... Disse er mellom 1-2,5 cm...

Hva gjør jeg med dem? Tørr ikke røre dem, hvertfall ikke knase dem 😳 Så de må fjerns må annet vis??

Anonymous poster hash: 9a834...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-1152289_thumb.png

Skrevet

Ser ikke noe

Anonymous poster hash: e63ef...244

Skrevet

Melbille

Anonymous poster hash: 444d8...a17

Skrevet

Melbille

Disse er jo 2cm ++ ??? Melbiller er vell ikke så store? Og disse er jo bare i kjellern, vi har ikke noe form for mat der nede... Har ikke sett noen oppe, eller på kjøkkenet...

Skrevet

Ligner veldig på Stor Melbille.

Kontakt et skadedyrfirma i morgen, send dem et bilde med telefonen så får du nok sikkert svar med det samme + hva du ev. må gjøre med dem.

Anonymous poster hash: bb90f...d42
Skrevet

Melbille

Melbillene er ikke mer en en halv cm lange. 

Anonymous poster hash: a1cc4...1c4

Skrevet

Er det ikke det man kalte tordivel i gamle dager? Aner ikke om det faktisk er et dyr, dialektord eller hva.

Anonymous poster hash: a1815...f31

Skrevet

Uff, æsj... er bare noen mnd siden vi kjøpte huset, vi visste jo at kjelleren var rå.

Er det noen sjans for at de beveger seg opp i stue osv? 😳 Iflg den linken, hvis det stemmer, står det at man ikke trenger skadedyrfolk, at man kan gjøre det selv dersom det blir mange, ved å finne larvene? Ååå æsj dette tør jeg ikke 😖

Skrevet

Ikke melbille, dette er en løpebille. De spiser andre bugs. Vil du bli kvitt dem, knært de du finner, og spray kjeller, rundt vinduer og dør med permetrin.

Anonymous poster hash: c8c37...c24

Skrevet

Ikke melbille, dette er en løpebille. De spiser andre bugs. Vil du bli kvitt dem, knært de du finner, og spray kjeller, rundt vinduer og dør med permetrin.

Anonymous poster hash: c8c37...c24

Helt sikker?

Samboern min har sprayet kjellern med permetrin, har sett mye mindre av de etter det (men samtidig kunne det gå dager uten at jeg så en), usikker om det er pga permitrin...

Kan de komme opp i huset? Er nemlig brennsikker på at jeg hadde en i senga her om dagen😰 Så det bare i halvsøvne, og fant ikke noe når jeg rista alt... Du kan tro at dette går ut over livskvaliteten min 😅

Skrevet

Er det ikke en Blåmann da? De liker seg der det er mørkt og vått. Vi har dem av og til i den ytterste delen av kjelleren mot nedgangen..

Anonymous poster hash: a6168...541
Skrevet

Helt sikker?

Samboern min har sprayet kjellern med permetrin, har sett mye mindre av de etter det (men samtidig kunne det gå dager uten at jeg så en), usikker om det er pga permitrin...

Kan de komme opp i huset? Er nemlig brennsikker på at jeg hadde en i senga her om dagen Så det bare i halvsøvne, og fant ikke noe når jeg rista alt... Du kan tro at dette går ut over livskvaliteten min

Jeg bytter gladelig med deg :) for jeg har funnet 3 husedderkopper på soverommet den siste uken  :sjokk:

Anonymous poster hash: 66ddc...fca

Skrevet

Jeg bytter gladelig med deg :) for jeg har funnet 3 husedderkopper på soverommet den siste uken :sjokk:

Hooly shit!!! Bor i nord, og aldri hørt om eller sett en slik her oppe... Du kan vell trøste deg med du neppe har andre kryp i hus da 😅 Men hadde selv aldri oppholdt meg på soverommet mer 😳😳

Skrevet

Jeg bytter gladelig med deg :) for jeg har funnet 3 husedderkopper på soverommet den siste uken :sjokk:

Hooly shit!!! Bor i nord, og aldri hørt om eller sett en slik her oppe... Du kan vell trøste deg med du neppe har andre kryp i hus da 😅 Men hadde selv aldri oppholdt meg på soverommet mer 😳😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...