Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Skal det virkelig ta så lang tid, altså? Hva skjer når søknaden blir innvilget og søknad for bidraget gjelder fra august, må far da betale bidrag for de mnd mellom søknadstidspunkt og ferdig behandlet søknad? Anonymous poster hash: af4fc...553
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Tok faktisk nesten 1.5 år for min del .... Anonymous poster hash: efd00...b7f
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Ikke mer? Når jeg søkte var det 11... også gjorde feil, måtte søke på nytt etter 13 mnd og da hadde de 8 mnd behandlingstid....hahaha! Han må betale fra den datoen du har satt ja, den skal vel være fra 1. I mnd etter du søker.
Marriet Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Det var ikke så lang tid! Jeg fikk mitt første bidrag etter 13 mnd. Da hadde han utsatt prosessen så mye som mulig, fikk beskjed om 4 mnd behandlingstid, men det halte og rakk. Endte med at han måtte betale en ganske høyt bidrag da han først begynte pga gjelda han hadde opparbeidet seg. Han valgte til slutt å bare å slutte å jobbe. Blei så dyrt med bidrag. Når jeg valgte far til ene barnet mitt valgte jeg ikke fra øverste hylle skjønner jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Stakkars dere som måtte vente så lenge! Håper for Guds skyld det ikke gjelder meg også.. Snakket med nav nå, og den private avtalen vi har må slettes, slik at han ikke betaler noenting nå mens søknaden behandles, blir en fin regning til ham når den tid kommer Får krysse alt jeg har her for at det ikke tar altfor lang tid, og at han ikke begynner å klage og dra ut når det er ferdig behandlet. Han tror nemlig han kommer til å gå opp et par hundrelapper, mens veilederen viser at han skal betale et par tusenlapper mer :/ Anonymous poster hash: af4fc...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå