Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Bhg imorgen når bhg har sakt at feber er ok så lenge almentilstanden er bra. Anonymous poster hash: f352f...0fd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Vanskelig å si.. men feber har jo en tendens til å øke i løpet av natten. Jeg ville nok sett an formen, og absolutt ikke sendt i barnehagen hvis ungen er skral og utilpass. Anonymous poster hash: a47cc...48b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Nei! Feber idag er barnehagefri i morgen Anonymous poster hash: 508eb...7e3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Feberfri dag Det er da ikke nødvendig med mindre hun har vært kjempesyk og trenger en dag for og hente seg inn på. Anonymous poster hash: f352f...0fd
februarprins2013 Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Det er da ikke nødvendig med mindre hun har vært kjempesyk og trenger en dag for og hente seg inn på. Anonymous poster hash: f352f...0fd jo er det,med tanke på de andre barna, jeg tar alltid hensyn til de andre ungene, kan være noe som ikke har noe bra av og ha feber
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Merkelig av bhg å si at feber er greit! Alltid en feberfri dag hjemme, mener jeg. For å være helt sikker på at de er friske. Ofte kommer feberen tilbake når man trodde de var friske. Anonymous poster hash: 82775...5aa
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Merkelig av bhg å si at feber er greit! Alltid en feberfri dag hjemme, mener jeg. For å være helt sikker på at de er friske. Ofte kommer feberen tilbake når man trodde de var friske. Anonymous poster hash: 82775...5aa Hos oss er det og greit. Er en helt idiotisk regel. Vi kan ikke sende hjem febersyke barn, hvis formen er ok. Det er ingen restriksjoner etter oppkast eller diare. Er formen ok, så kan vi ikke sende de hjem da heller. Anonymous poster hash: a3a14...018
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Jobber i bhg der vi skal se an allmenntilstand hvis det er feber. Men barnet mitt får alltid en feberfri dag hjemme... Anonymous poster hash: d2e29...1ac
aanonym Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Hva er den normale temperaturen til barnet, da? Alt fra 36-38 er jo innenfor normalen. Spiller jo en rolle om temperaturøkningen er på hele 2,5 grader og ikke bare 0,5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå