Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hei alle sammen! Jeg er på utkikk etter ny sminke. Har brukt flytende foundation, men nå har jeg to barn og jobb, så det griset gidder jeg ikke å drasse rundt på. Derfor lurer jeg på om dere med samme hud som meg kan fortelle hva dere bruker? Jeg er 30 år og har ingen rynker Er litt rød i midten av fjeset og har en del dunhår. Oljete! Trenger lett-middels dekkevne. Jeg bor ved Lillestrøm og ønsker også tips til hvor jeg kan få riktig farge! Kicks strømmen og de i Lørenskog har aldri gitt meg rett. Anonymous poster hash: 2afc9...785
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Jeg bruker id sminke, veldig fornøyd. Bestiller på nettet for det er for dyrt i butikk. Jeg blander to farger, en litt lys og en litt mørkere. Da får jeg alltid riktig nyanse ift om jeg er brun på sommeren eller blekere på vinteren. Det verste er jo om de blir sånn rosa i huden synes jeg. Eller for oransje. De har id på kicks, du kan sjekke ut fargene der og bestille på nett etterpå. Anonymous poster hash: a5719...af2
tante grusom master of law Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Id bare minerals her også! Dekker alt rødt hos meg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Har dere prøvd det pressede pudderet deres da? Sminker meg når jeg er på farten, så løst pudder blir teit😊 Anonymous poster hash: 2afc9...785
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Jeg bruker et fra max factor som jeg liker. Husker ikke akkurat hva det heter, men det er i "gull"-innpakning. De har det på vita. Anonymous poster hash: 487e1...fe6
tante grusom master of law Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Det pressede puddret er ikke like bra. Smelter ikke like godt inn i huden.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Jeg har bareminerals compact powder, og er godt fornøyd med fargen fairly neutral tror jeg den heter, men jeg er stort sett likbleik på vinteren. Har også prøvd pudder foundation fra både bareminerals og makeupmekka, funker ganske bra begge deler. Anonymous poster hash: 5c7b8...d1c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #8 Skrevet 9. august 2016 Takk for tips! Har noen prøvd glo Minerals? Anonymous poster hash: 2afc9...785
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #9 Skrevet 9. august 2016 Anbefaler virkelig denne ! Jeg har rød toner i huden, blir fort oljete! Prøvde denne, og kommer aldri til å bytte igjen! Sitter som støpt til jeg vasker den bort😀 Dekker kjempe bra ! 😍 Billig er den og. Anonymous poster hash: 1f45c...148
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #10 Skrevet 9. august 2016 Jeg bruker Glo minerals! Er kjempefornøyd😊 Brukte id før, er like fornøyd med glo Pressed base. Ble mye gris med id, derfor bytta jeg😊 Er litt rød, bruker golden light😊 Anonymous poster hash: 65722...4ee
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #11 Skrevet 9. august 2016 Anbefaler virkelig denne ! Jeg har rød toner i huden, blir fort oljete! Prøvde denne, og kommer aldri til å bytte igjen! Sitter som støpt til jeg vasker den bort😀 Dekker kjempe bra ! 😍 Billig er den og. Anonymous poster hash: 1f45c...148 Den har jeg ikke hørt om! Billig var den og. 👍🏻 Anonymous poster hash: 2afc9...785
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 https://www.blivakker.no/product/kanebo/3011834/kanebo-sensai-triple-touch-compact-tc03-dark-15g Denne har jeg nettopp begynt med,- i den lyseste fargen da. Der er det en "base" uten farge som korrigerer små linjer og porer, og deretter en concealer oppe i lokket. Disse skal påføres med finger,- noe som passer meg perfekt. Og pudderer påføres med den "padden" som er med,- men kan bruke børste om man foretrekker det,- evt kjøpe en "pad" med litt mer "fluff" enn den som er i skrinet. Har også blank/blandingshud, dette pudderet tilfører fukt(!!!!) og er derfor slik med å dempe uhemmet talg/fettproduksjon i ansiktet. Synes den er på kanten dyr, men foreløpig er den åhhh så verdt det! Dette får stå hjemme,- i veska,-for "oppfrsiking" så har jeg et fra L-oreal,- BB-pudderet "Nude Magic BB" eller hva det heter. Anonymous poster hash: 88e8e...891
Anonym bruker Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 https://www.blivakker.no/product/kanebo/3011834/kanebo-sensai-triple-touch-compact-tc03-dark-15g Denne har jeg nettopp begynt med,- i den lyseste fargen da. Der er det en "base" uten farge som korrigerer små linjer og porer, og deretter en concealer oppe i lokket. Disse skal påføres med finger,- noe som passer meg perfekt. Og pudderer påføres med den "padden" som er med,- men kan bruke børste om man foretrekker det,- evt kjøpe en "pad" med litt mer "fluff" enn den som er i skrinet. Har også blank/blandingshud, dette pudderet tilfører fukt(!!!!) og er derfor slik med å dempe uhemmet talg/fettproduksjon i ansiktet. Synes den er på kanten dyr, men foreløpig er den åhhh så verdt det! Dette får stå hjemme,- i veska,-for "oppfrsiking" så har jeg et fra L-oreal,- BB-pudderet "Nude Magic BB" eller hva det heter. Anonymous poster hash: 88e8e...891 Den var fancy. Vet du om den fins i butikk? Greit å se fargene😊 Anonymous poster hash: 2afc9...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå