Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Tok jeg en el test var som var negativ. Har egget sluppet da? (Tok ingen tester igår så vet ikke.) Anonymous poster hash: 2bd06...c8b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Tok jeg en el test var som var negativ. Har egget sluppet da? (Tok ingen tester igår så vet ikke.) Anonymous poster hash: 2bd06...c8b (eggløsningstest) Anonymous poster hash: 2bd06...c8b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Ja, det har det. En EL-test er positiv før egget slippes. Etter det er sluppet blir den negativ igjen. Egger er fruktbart i 24-48 timer etter det er sluppet. Ønsker du å bli gravid og ikke har hatt sex de siste par dagene, gjør det nå. Masse lykke til Anonymous poster hash: afc9a...639
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Ja, det har det. En EL-test er positiv før egget slippes. Etter det er sluppet blir den negativ igjen. Egger er fruktbart i 24-48 timer etter det er sluppet. Ønsker du å bli gravid og ikke har hatt sex de siste par dagene, gjør det nå. Masse lykke til Anonymous poster hash: afc9a...639 Ja men har hørt at man bare skal teste på kvelden (derfor er jeg redd at derfor fikk jeg positiv el test først) Hmm. Hadde sex i går Anonymous poster hash: 2bd06...c8b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Fra testen er på sitt mest positive (lh-toppen), tar det fra noen få timer, til 48 timer før egget slipper. Derfor trenger ikke egget å slippe selv om el-testen blir fort negativ igjen. Noen har veldig kort lh-topp. Egget er sjelden fruktbart i mer enn 24 timer. Anonymous poster hash: f96e4...eca
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Fra testen er på sitt mest positive (lh-toppen), tar det fra noen få timer, til 48 timer før egget slipper. Derfor trenger ikke egget å slippe selv om el-testen blir fort negativ igjen. Noen har veldig kort lh-topp. Egget er sjelden fruktbart i mer enn 24 timer. Anonymous poster hash: f96e4...eca Takk for svar skal ta en el test nå for å sjekke. Har virkelig vondt på den ene siden.. Anonymous poster hash: 2bd06...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå