Gå til innhold

Jakob Oftebro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett et par filmer i av han i det siste. Og han er jo så dønn sjarmerende!

Flere som er enig? Anonymous poster hash: 1f2f1...6e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Veldig.

Så han først i "Gullkysten", den var fæl og tragisk, men gripende. Og han var god i den. Deretter så jeg serien 1864 i en skikkelig seriebinge, og da blir man jo betatt. Så når han nå var å finne i "Unge lovende" var det hele komplett.

Skrevet

Veldig.

Så han først i "Gullkysten", den var fæl og tragisk, men gripende. Og han var god i den. Deretter så jeg serien 1864 i en skikkelig seriebinge, og da blir man jo betatt. Så når han nå var å finne i "Unge lovende" var det hele komplett.

Ha ha, da har vi akkurat samme filmopplevelser av ham :-D

I går så vi på serien Unge lovende, og da utbrøt datteren min på 16 "herregud så kjekk han der er egentlig!" Jeg satt nærmest og rødmet for meg selv, og svarte at jo han var veldig sjarmerende :-D

Skrevet

Synes også han er veldig sjarmerende :)

Anonymous poster hash: f180f...c64
Skrevet

Kjempesøt egentlig, men han ser jo så ung ut!!! Ville ikke kalt han en mann i den forstand...

Og han ligner egentlig veldig på Frans, han svenske som deltok i Grand Prix i år, kunne vært (tvilling)broren hans...

Anonymous poster hash: 84df7...670
Skrevet

Han er dødsdeilig! Hadde jeg bare vært 15 år yngre... Men er lov å drømme. :)

Anonymous poster hash: ab0db...ad7

Skrevet

Han er rådeilig 😍😍😍

Anonymous poster hash: 56159...5d4

Skrevet

Jeg gikk på skole med han og han er virkelig en snill og kjempe sjarmerende type :-)

Skrevet

Jeg gikk på ungdomskolen med han (på Majorstua) og han var en skikkelig klyse da, så jeg klarer ikke å like han. Synes ikke han er kjekk heller. Men hver sin smak

Anonymous poster hash: 494b5...cb2

Skrevet

Liker han ikke i det hele tatt og irriterer meg grønn over at han er i «alle» filmer for tiden. Synes bare han er klysete og ikke tiltrekkende i det hele tatt. Men godt st noen av dere andre setter pris hans nærvær.

Anonymous poster hash: 8ea66...480

Skrevet

Smaken er som baken - delt 😉

Anonymous poster hash: 1f2f1...6e5

Skrevet

Gutteaktig sjarm, digger han ❤

Anonymous poster hash: a9aef...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...