Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Har hatt et forhold til en mann, eller kan vel nesten kalle det et hekt på en mann i 6 år. I begynnelsen var han fantastisk, overøste meg med komplimenter og planer om en lykkelig fremtid. Jeg kom rett ut av en tøff seperasjon med far til barna og gikk rett inn i dette nye, med gode, lykkelige følelser. Etter en stund begynte han å forandre seg, ville bestemme over meg, styre hvem jeg var sammen med og snakket med. For å neste øyeblikk være kald og unnvikende og virket som han ikke brydde seg om meg. Og det har virket som et dop omtrent. Jo mer han skøyv unna, jo mer ville jeg ha han. Enda han oppførte seg så dårlig. Og jeg har prøvd å gå mange ganger, han dukket opp igjen. Gjerne med blomster og unnskyldninger. Eller mer påtrengende, som full utafor døra midt på natta og jeg har sluppet han inn for at han ikke skal vekke barn og naboer. Etter hvert har jeg skjønt at han ikke vil binde seg, aldri har hatt noen planer om å introdusere meg til familien sin og jeg har tatt han i mange løgner. Løgner om alt mulig, samme gjør han til familie og venner. Kan aldri vite hva som er sant eller ikke. Han har skuffet meg så dypt så mange ganger. De to siste årene har forholdet gått fra å være et kjæresteforhold til sex og et slags rart vennskap. Nå har jeg endelig distansert meg nok til å ikke slippe han inn igjen. Han sender meldinger og maser om sex og jeg har sluttet å svare. Nå er jeg ferdig med å være dørmatte. Og alt jeg sitter igjen med etter 6 år er vonde minner. Men selvtilliten min er så skjør nå. Jeg har latt meg selv tråkke på så lenge. Hvordan kan jeg bygge meg opp etter dette? Hvordan få tilbake respekten for meg selv? Takk for at du leste, håper noen har gode råd! Anonymous poster hash: 37a10...a20
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 dytt Anonymous poster hash: 37a10...a20
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 dytt Anonymous poster hash: 37a10...a20 Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: ffe00...545
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Slik opplever jeg også nå, har bare vart 1 år men jeg er ferdig. Eller jeg prøver å være. Tror bare man må gjøre ting som gjør en glad og dom man opplever mestring av. Omgi seg med gode folk. Anonymous poster hash: 37bd6...0b6
klg,2 boys now:) Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Tenker at når du greier å forstå at han ikke var bra for deg og at du gjennomskuet han.da har du allerede kommet veldig langt. Fortsett i samme bane og ikke tenk at du trenger noe mann.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Kjærlighetssorg er bestandig vanskelig. Tillat deg å sørge over det som ikke var og det som ikke ble. Bruk vennene dine og godta at det tar tid. Hold ham unna deg. Ikke ta ham halvveis tilbake for vennskapets skyld. Ikke vær redd for å såre ham. Ikke fall for tårer eller gode ord. Det tar tid, men det går over. Anonymous poster hash: 0110c...b8a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Takk for råd. Jeg prøver å kose meg med mine ting, møter venner når jeg kan. Jeg føler bare at jeg er så mislykka som har kastet bort så mye av mitt liv på en drittsekk. Godtatt så mye dårlig behandling, for å holde på en illusjon. Anonymous poster hash: 37a10...a20
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Begynner navnet hans på P? Anonymous poster hash: ffe00...545 Nei, det begynner ikke på P. Anonymous poster hash: 37a10...a20
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Høres litt ut som en psykopat. Iallefall ikke særlig god :-/ Anonymous poster hash: 0d97c...887
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Høres litt ut som en psykopat. Iallefall ikke særlig god :-/ Anonymous poster hash: 0d97c...887 Enig med deg Vær lykkelig over at du har innsett dette. Du er sterkere enn du tror. Se fremover,ikke tilbake. Ikke klandre deg selv. Mange klemmer fra meg Anonymous poster hash: 828cc...65f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Hvis han fortsetter å kontakte deg, skriv én melding til ham om at det er slutt mellom dere og at du ikke ønsker mer kontakt med ham. Be ham slutte å kontakte deg, og skriv at du vil anse det som trakassering om han ikke lar deg være helt i fred på alle måter. Han kan unngå anmeldelse ved å ta denne meldingen på alvor og holde seg unna. Og lar han deg ikke 100 % i fred etterpå så anmelder han deg. Det tror jeg vil få deg til å føle at du tar tilbake mer kontroll over livet ditt igjen. Om han kommer på døra igjen, la ham holde på. Naboene vil da være gode vitner. Og så ringer du heller politiet og ber dem fjerne ham - og vis til at du har bedt ham holde seg helt unna deg. Ikke gremm deg over årene som har gått. Du har fått masse erfaring, og nå vet du i hvert fall hva du ikke vil en mann skal være. Det er dyrekjøpt erfaring, men den er verdifull om du blir bevisst på hva det har lært deg. Tenk gjennom hva du ønsker deg fremover både personlig og i et ev. forhold med en god mann. Og gjør masse positivt for deg selv fremover. Anonymous poster hash: 1b874...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå