Gå til innhold

Rolig baby i magen før termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 19 dager. Babyen har de siste to døgnene beveget seg, mer ålende hvis dere skjønner, enn spark. Det er litt sjeldnere bevegelse også, men kjenner jo liv der. Har hørt at roligere baby kan være normalt før fødsel, men hva er for rolig? Bør jeg kontakte føden siden jeg merker en endring i bevegelsesmønster? Se det an? 😳

Anonymous poster hash: f14f2...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin om 19 dager. Babyen har de siste to døgnene beveget seg, mer ålende hvis dere skjønner, enn spark. Det er litt sjeldnere bevegelse også, men kjenner jo liv der. Har hørt at roligere baby kan være normalt før fødsel, men hva er for rolig? Bør jeg kontakte føden siden jeg merker en endring i bevegelsesmønster? Se det an? 😳

Du bør ringe føden og spørre dem hva du skal gjøre.

Anonymous poster hash: 1271a...22e

Skrevet

Babyen skal ikke bli roligere på slutten av et svangerskap. Bevegelsene vil kjennes annerledes, mer glidende og ålende bevegelser enn spark. Men det skal være like ofte bevegelser som før. Merker du mindre liv må du ta kontakt med sykehuset og høre om de kan ta deg inn til kontroll. Det er bedre å dra en gang for mye enn en gang for lite.

Anonymous poster hash: 7a08e...d49

Skrevet

Ok da skal jeg ringe å høre. Takk for svar!

Skrevet

er nok lurt og ringe og høre,men er nok ganske vanlig,da det er veldig trang der inne nå

Skrevet

Ok da skal jeg ringe å høre. Takk for svar!

Ja, ring og hør:) Bra:) Bedre å ringe en gang for mye. Bevegelsene skal jo helst bare endre seg, ikke minke. Men ikke alltid lett å vurdere helt selv.

Anonymous poster hash: 72494...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...