Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Tilbake til hverdagen med middagsstyr, men null inspirasjon! Har tatt opp kylling fra fryseren uten å vite hva jeg skal lage... Noen som vil dele sine beste kyllingoppskrifter? Anonymous poster hash: 0948c...383
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Pasta carbonara oppskrift med alt det inneholder og plusser på kylling. Ekstra kjøtt, nam nam. Ellers kan du bare kjøpe ferdig KIT pakke med enchenladas?! Er det sånn det skrives?😂 Bruke kylling i taco. Bare ha kylling og ris og kryddre den godt og ha litt soya på risen. Gratinere den i ovnen med ostesaus👍🏻 Anonymous poster hash: 538a9...02a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 - Kutter kyllingfileten i biter og panerer de, serverer med nudler og grønnsaker - enchiladas - quesadillas med godt krydret kylling og ost, serverer med salat - wook - kyllingwraps Anonymous poster hash: f5879...f84
Gjest Antarctica Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Ingen ting, kjøper ikke industrikylling.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Ingen ting, kjøper ikke industrikylling. Det var jo et nyttig svar for hi Anonymous poster hash: f5879...f84
Optatium Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Steker kylling i biter. Tar over litt rømme og sweet chili sause👍🏼 Banker filetene flate ruller de sammen med smør og revet hvitløk som fyll. Dyppes i pisket egg, rulles i brødkrumme. Stekes i panne👍🏼
Gjest Antarctica Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Det var jo et nyttig svar for hi Anonymous poster hash: f5879...f84 Det håper jeg da virkelig det var! Hvis hun i tillegg ikke engang vet hvordan produktet brukes, håper jeg hun tar mitt innspill inn neste gang hun får lyst til å kjøpe et miljøfiendtlig produkt som heller ikke fremmer dyrevelferda.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Kutter opp i biter og krydrer. Stekes og serveres med ris, salat , pommesfrit , nudler, pasta eller potetbåter. Eller i pitabrød eller lefser. Steker hel kyllingfilet og putter i hamburgerbrød . Tikkamasala Wok Gryter Lager nuggets Fyller hele kyllingfileten med pesto og mozzarella , surrer bacon rundt og steker de i ovn. Var det jeg kom på nå ☺️ Anonymous poster hash: 88282...b80
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Ingen ting, kjøper ikke industrikylling. Det var hjelpsom. Not. Du vet ikke engang om det er industrikylling, for alt du vet kan det være en lykkelig kylling som fikk leve ute på en gård. Til tema: Chicken nuggets, du spiser aldri mer McD. sine. Med potetbåter, litt dipp og salat Suppe Tom Kha Gai med kokosmelk og selskapsgrønnsaker. Idiotsimpel, men anbefaler å kjøpe sånn paste i en Asiabutikk. Evlt litt nudler/glassnudler i. Kylling med peanøttsaus og ris. Vi spiser kinakålsalat eller råkost ved siden Har du en hel kylling må du prøve sitronkylling i ovn. Sitron, olivenolje, timian og litt hvitløk. Det funker ikke med en industrikylling, her MÅ du ha et skikkelig kvalitetsdyr. Kylling saltimbocca, tynne kyllingfilet med litt bacon og salvie. Anonymous poster hash: 8e1df...d4b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Deler i terninger og bruner i en panne.Mens de brunes blander jeg to forskjellige av de små boksene med kremost og litt melk eller fløte til passe konsistens. Hakker til urter (varierer etter hvilke oster jeg velger og hva en har lyst på, men ofte blir der estragon og persille)Har osteblandingen og urtene over kyllingbitene og lar småkoke til kyllingen er gjennomstekt.Serverer ofte med salat og coscos eller pasta Anonymous poster hash: 16c46...c61
Marriet Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Skal ha kyllingfilet med steinsopprisotto og en salsa av tomat og koriander idag faktisk
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Stek kyllingen. Stek sopp og løk ved siden av. Blandes sammen til slutt og ha over en boks creme fraiche. Serveres med pasta tagliatelle. Nydelig! Kan steke med hvitløk og bacon i tillegg Anonymous poster hash: fb40a...fb5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Stek kyllingen. Stek sopp og løk ved siden av. Blandes sammen til slutt og ha over en boks creme fraiche. Serveres med pasta tagliatelle. Nydelig! Kan steke med hvitløk og bacon i tillegg Anonymous poster hash: fb40a...fb5 Husk salt og pepper ellers blir det smakløst Anonymous poster hash: fb40a...fb5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 Stek kyllingen. Stek sopp og løk ved siden av. Blandes sammen til slutt og ha over en boks creme fraiche. Serveres med pasta tagliatelle. Nydelig! Kan steke med hvitløk og bacon i tillegg Anonymous poster hash: fb40a...fb5 Mm dette skal prøves en dag 😊 Anonymous poster hash: 538a9...02a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Ingen ting, kjøper ikke industrikylling.så var det det med å evne å svare på spørsmålet da! Hvem hadde bestått oppgaven? Ikke du, for du var ikke i nærheten av å svare relevant! Du bør også lære å lese spørsmålet. Det står ingen verdens ting om at det er industrikylling! Anonymous poster hash: 2af66...cbe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 Så til hva man bruker kylling til, jeg lager kyllingspyd, med grønnsaker, sopp etc. Finstrimler og bruk istedet for kjøttdeig i taco etc. Kyllingsuppe, med purre, kjøttkraft og andre grønnsaker etter hva jeg har. Anonymous poster hash: 2af66...cbe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 Steker kylling i biter. Tar over litt rømme og sweet chili sause Banker filetene flate ruller de sammen med smør og revet hvitløk som fyll. Dyppes i pisket egg, rulles i brødkrumme. Stekes i panne Dette skal definivt testes Nam Anonymous poster hash: f5879...f84
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 Takk for alle svar! Noterer endel til senere og Og pashla - ikke at du har noe med det, men det er ikke industrikylling Denne har levd lykkelig hos noen venner som selger oss div mat, de driver smått som hobby med lykkelige dyr. Greit jeg spiser den da? Anonymous poster hash: 0948c...383
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 Ingen ting, kjøper ikke industrikylling.Hvordan vet du at HIs kylling er industrikylling? Anonymous poster hash: eda50...e3e
Gjest Skrekkøgla Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 Panerer i egg, panko og parmesan og serverer med aioli, salat og båtpoteter
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #21 Skrevet 8. august 2016 Har akkurat laget suppe med kyllingfilet i biter, vann, buljongterninger, helkorn pastaskruer og diverse grønnsaker. barna elsket det! Anonymous poster hash: 53284...8bf
Gjest Antarctica Skrevet 8. august 2016 #22 Skrevet 8. august 2016 Hvordan vet du at HIs kylling er industrikylling? Anonymous poster hash: eda50...e3e Fileter av "hjemmeoppdrettet" kylling er såpass mye mindre på størrelse at jeg tipper de ikke kan brukes til de tingene folk her nevner. Da er det i så fall høne, ikke kylling, hun har fått tak i. Industrikylling er like stor ved 1,5 måneders alder som en "vanlig" kylling først blir etter seks måneder. De har en helt sykelig vekstrate for å få "nok" kjøtt. Derfra kommer de store, kjøttfulle filetene. Voksen høne er ikke like mør, og selges ikke i forpakninger med bare fileter. Du skal rett og slett være veldig heldig hvis du finner høns i norske frysedisker...
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. august 2016 #23 Skrevet 8. august 2016 Steker kyllingfilet i biter. Putter så i kjele og blander med pesto og creme fraiche. Koker pasta og blander det sammen med dette tilslutt. Salt og baguette/focaccia ved siden av :-)
februarprins2013 Skrevet 8. august 2016 #24 Skrevet 8. august 2016 Taco kyllingfile med grønnsaker i folie wok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå