Gå til innhold

Gledens dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden så var jeg uheldig der kroppen min ordnet opp selv sånn at jeg hadde en spontan abort og det tok jeg veldig veldig tungt. 

Men nå for noen dager siden så kjente jeg at det var noe i kroppen min som ikke pleier og være der, så jeg tok retten og sletten og kjøpte en graviditets test for og sjekke om det var det. Når jeg tok testen så tengte jeg at NEI jeg kan ikke være gravid så tidelig etter en spontan abort, men jeg ville bare ta testen for og se, Jeg tok testen og ventet på svaret, Plutselig dukker det opp: GRAVID. Jeg skjønnte egentlig ikke stort men jeg ble utrolig glad og hopet av glede. 

Denne gangen gleder jeg meg ikke like mye siden første gangen gledet jeg meg altfor mye. Så denne gangen skal jeg starte og glede meg etter fare tiden er over. 

Er det feil av meg og ikke glede meg så mye over graviditeten denne gangen? 

Anonymous poster hash: 9c216...bde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund siden så var jeg uheldig der kroppen min ordnet opp selv sånn at jeg hadde en spontan abort og det tok jeg veldig veldig tungt.

Men nå for noen dager siden så kjente jeg at det var noe i kroppen min som ikke pleier og være der, så jeg tok retten og sletten og kjøpte en graviditets test for og sjekke om det var det. Når jeg tok testen så tengte jeg at NEI jeg kan ikke være gravid så tidelig etter en spontan abort, men jeg ville bare ta testen for og se, Jeg tok testen og ventet på svaret, Plutselig dukker det opp: GRAVID. Jeg skjønnte egentlig ikke stort men jeg ble utrolig glad og hopet av glede.

Denne gangen gleder jeg meg ikke like mye siden første gangen gledet jeg meg altfor mye. Så denne gangen skal jeg starte og glede meg etter fare tiden er over.

Er det feil av meg og ikke glede meg så mye over graviditeten denne gangen?

Ikke for å ødelegge for deg, men hvor lenge siden er aborten, HCG henger i kroppen lenge og kan gi positiv test. Men hvis du er gravid- så gratulerer👍🏻

Anonymous poster hash: 4e2b1...2a1

Skrevet

Ikke for å ødelegge for deg, men hvor lenge siden er aborten, HCG henger i kroppen lenge og kan gi positiv test. Men hvis du er gravid- så gratulerer

Anonymous poster hash: 4e2b1...2a1

Jeg har veldig mange symtomer. Jeg veit at det kan HCG kan henge i kroppen en stund, Men testen viser uker, jeg har også vert hos legen. 

Skrevet

Gratulerer!

Det er naturlig å være litt tilbakeholden med gleden etter en SA, du prøver å beskytte deg selv. Lykke til 😃

Anonymous poster hash: 63e54...414

Skrevet

Gratulerer!

Det er naturlig å være litt tilbakeholden med gleden etter en SA, du prøver å beskytte deg selv. Lykke til

Anonymous poster hash: 63e54...414

Takk Takk :) 

Ja etter og ha mistet det første gangen føler jeg at jeg ikke kan glede meg like mye denne gangen, for er jo redd det samme skal skje igjen, Så da føler jeg det er bedere og glede seg etter fare perioden er over :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...