Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Hvordan er de rundt håndleddene? På bildet ser det ut som det hverken er strikk eller borrelås? Hvordan er kvaliteten ellers? Er det mykt eller stivt i stoffet? Jeg teller på knappene om jeg skal kjøpe det eller Skogstad til min aktive fireåring. Anonymous poster hash: c23f8...56d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Ingen som har erfaring? Anonymous poster hash: c23f8...56d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Stoffet er mykt, men stusset over at det kun var trykk-knapper og ikke glidelås i jakken, og at det var ikke hette på den. Anonymous poster hash: 682d8...176
LivetErEnLek Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 (endret) Strikk rundt håndleddet på det vi har (kjøpt i fjor), knapper, men ikke glidelås i jakken og uten hette. Hetter er noe herk på regntøy, har enda til gode å finne noen som fungere, så vi bruker sydvest. Mykt, godt og slitesterkt. Har brukt det mye, men kan ikke se at det har vært i bruk. Endret 8. august 2016 av LivetErEnLek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå