Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Tips til god matboks i barnehage ønskes 😃 Helst med 1-2 smårom På forhånd takk 😃 Anonymous poster hash: c3f4f...977
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Husker ikke hva den heter, men de har en fin på xxl, firkantet med 1 stort rom og to litt mindre. Mye plass:-) Anonymous poster hash: 2fb36...287
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Den nye til Bama er super :-) to rom og med en liten gaffel. Selges blant annet på Rema Anonymous poster hash: 0c53f...d71
GeeGee Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Kjøpe denne på Ikea, billig og bra. Den kjennes litt tyngre enn andre lignende matbokser, men ikke mye. http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70284651/
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Vi har også den fra ikea men jeg liker den ikke i det hele tatt, kjempetungt å få igjen de låsene på siden? To av sidene får vi ikke igjen i det hele tatt uten å bruke skikkelig makt, mulig vi har kjøpt en feilvare.... Anonymous poster hash: 6ff40...b60
LivetErEnLek Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Plastboksene fra blafre er kjempefine. Tåler oppvaskmaskin, har et stort og to mindre rom og lett for de yngste å åpne og lukke.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Plastboksene fra blafre er kjempefine. Tåler oppvaskmaskin, har et stort og to mindre rom og lett for de yngste å åpne og lukke. De som er forma som ugle, traktor og elefant..? Anonymous poster hash: 2ad11...522
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Tror de er firkantet de med tre rom. Regner med de er mest praktiske. Plass til yoghurt! Anonymous poster hash: f7ddd...433
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 http://m.malinshule.blogg.no/1347228161_tips_billig_salatboks.html Anonymous poster hash: 4d2e3...bbf
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Vi er veldig fornøyd med matboksene fra sistema. De har mange forskjellige versjoner. Anonymous poster hash: afb3d...583
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Har hørt mye bra om de fra Bama som selges på Kiwi,Rema og sånne dagligvarebutikker. Anonymous poster hash: d0816...efc
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Husker ikke hva den heter, men de har en fin på xxl, firkantet med 1 stort rom og to litt mindre. Mye plass:-) Anonymous poster hash: 2fb36...287 De heter sistema Anonymous poster hash: 2fb36...287
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Tusen takk for gode forslag Kjøpte Bama sin (19,-) på Spar, og den virker veldig ok HI Anonymous poster hash: c3f4f...977
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 De som er forma som ugle, traktor og elefant..? Anonymous poster hash: 2ad11...522 Vi har den med traktor, 5åringen får ikke åpnet den, til og med jeg synes det er knotete. Anonymous poster hash: 58a9d...228
Linkii87 Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 https://www.blafre.com/privat/matboks-plast-med-rom-kyst-gronn Jeg har flere av disse til min 1 åring. Super fornøyd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 https://www.blafre.com/privat/matboks-plast-med-rom-kyst-gronn Jeg har flere av disse til min 1 åring. Super fornøyd Disse har jeg til mine bare! Helt perfekte! De små rommene har akkurat plass til en yoghurt!! Anonymous poster hash: 48fae...80a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 https://www.blafre.com/privat/matboks-plast-med-rom-kyst-gronn Jeg har flere av disse til min 1 åring. Super fornøyd Kikka på en slik i dag. Den er ikke litt stor..? Anonymous poster hash: 2ad11...522
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 De som er forma som ugle, traktor og elefant..? Anonymous poster hash: 2ad11...522 Vi har kjøpt plastboks fra Blafre. Gikk for de firkantede, selv om uglen og elefanten er veldig skjønne. Synes firkantet form er mer praktisk. Ikke fått prøvd den enda, men veldig fin og virker kjekk:) Anonymous poster hash: 49f46...029
Linkii87 Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 Kikka på en slik i dag. Den er ikke litt stor..? Anonymous poster hash: 2ad11...522 Jeg syns ikke det. Pleier å ha to brødskiver, en yoghurt/eller egg og bær/frukt Akkurat passe!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 Vi har suzanne kaluza (?!?) sine. Kjøpt på rimi. Plass til 4 skiver, joghurt og nøtter/rosiner/noe man vil ha til Bruker den til alle ungene og meg selv
GeeGee Skrevet 8. august 2016 #21 Skrevet 8. august 2016 Vi har den med traktor, 5åringen får ikke åpnet den, til og med jeg synes det er knotete.Anonymous poster hash: 58a9d...228 Og så er det lille rommet litt lite. Passer kanskje bedre til småspiste eller yngre barn.
LivetErEnLek Skrevet 8. august 2016 #22 Skrevet 8. august 2016 De som er forma som ugle, traktor og elefant..? Anonymous poster hash: 2ad11...522 Nei, de er ganske upraktiske. De er firkantede
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #23 Skrevet 8. august 2016 Vi har blafre sine formet som traktor og ugle, liker ugla men ikke traktor pga form. Ellers liker jeg nesten best de billige som finnes i masse varianter disney osv som er firkantet med et brett oppå med plass til grønnsaker/frukt osv, veldig grei til barnehagebarn som ikke har med så mye. Vi har også kalzua sin, synes den er for stor. Nå har vi også leos sin, veldig grei med en liten skillevegg i, litt liten men får to skiver i den pluss litt grønt. Vi har maaange matbokser Anonymous poster hash: 6ff40...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå