Gå til innhold

God matboks til barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til god matboks i barnehage ønskes 😃

Helst med 1-2 smårom

 

På forhånd takk 😃

 

Anonymous poster hash: c3f4f...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva den heter, men de har en fin på xxl, firkantet med 1 stort rom og to litt mindre. Mye plass:-)

 

Anonymous poster hash: 2fb36...287

Skrevet

Den nye til Bama er super :-) to rom og med en liten gaffel. Selges blant annet på Rema

 

Anonymous poster hash: 0c53f...d71

Skrevet

Vi har også den fra ikea men jeg liker den ikke i det hele tatt, kjempetungt å få igjen de låsene på siden? To av sidene får vi ikke igjen i det hele tatt uten å bruke skikkelig makt, mulig vi har kjøpt en feilvare....

 

Anonymous poster hash: 6ff40...b60

Skrevet

Plastboksene fra blafre er kjempefine. Tåler oppvaskmaskin, har et stort og to mindre rom og lett for de yngste å åpne og lukke.

Skrevet

Plastboksene fra blafre er kjempefine. Tåler oppvaskmaskin, har et stort og to mindre rom og lett for de yngste å åpne og lukke.

De som er forma som ugle, traktor og elefant..?

 

Anonymous poster hash: 2ad11...522

Skrevet

Tror de er firkantet de med tre rom. Regner med de er mest praktiske. Plass til yoghurt!

 

Anonymous poster hash: f7ddd...433

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med matboksene fra sistema. De har mange forskjellige versjoner.

 

Anonymous poster hash: afb3d...583

Skrevet

Har hørt mye bra om de fra Bama som selges på Kiwi,Rema og sånne dagligvarebutikker.

 

Anonymous poster hash: d0816...efc

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men de har en fin på xxl, firkantet med 1 stort rom og to litt mindre. Mye plass:-)

 

Anonymous poster hash: 2fb36...287

De heter sistema

 

Anonymous poster hash: 2fb36...287

Skrevet

Tusen takk for gode forslag

Kjøpte Bama sin (19,-) på Spar, og den virker veldig ok

 

HI

 

Anonymous poster hash: c3f4f...977

Skrevet

De som er forma som ugle, traktor og elefant..?

 

Anonymous poster hash: 2ad11...522

Vi har den med traktor, 5åringen får ikke åpnet den, til og med jeg synes det er knotete.

 

Anonymous poster hash: 58a9d...228

Skrevet

De som er forma som ugle, traktor og elefant..?

 

Anonymous poster hash: 2ad11...522

Vi har kjøpt plastboks fra Blafre. Gikk for de firkantede, selv om uglen og elefanten er veldig skjønne. Synes firkantet form er mer praktisk. Ikke fått prøvd den enda, men veldig fin og virker kjekk:)

 

 

Anonymous poster hash: 49f46...029

Skrevet

Kikka på en slik i dag. Den er ikke litt stor..?

 

 

Anonymous poster hash: 2ad11...522

Jeg syns ikke det. Pleier å ha to brødskiver, en yoghurt/eller egg og bær/frukt :) Akkurat passe! 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har suzanne kaluza (?!?) sine. Kjøpt på rimi. Plass til 4 skiver, joghurt og nøtter/rosiner/noe man vil ha til

 

Bruker den til alle ungene og meg selv

Skrevet

Vi har den med traktor, 5åringen får ikke åpnet den, til og med jeg synes det er knotete.Anonymous poster hash: 58a9d...228

Og så er det lille rommet litt lite. Passer kanskje bedre til småspiste eller yngre barn.

Skrevet

De som er forma som ugle, traktor og elefant..?

 

Anonymous poster hash: 2ad11...522

Nei, de er ganske upraktiske. De er firkantede

Skrevet

Vi har blafre sine formet som traktor og ugle, liker ugla men ikke traktor pga form. Ellers liker jeg nesten best de billige som finnes i masse varianter disney osv som er firkantet med et brett oppå med plass til grønnsaker/frukt osv, veldig grei til barnehagebarn som ikke har med så mye. Vi har også kalzua sin, synes den er for stor. Nå har vi også leos sin, veldig grei med en liten skillevegg i, litt liten men får to skiver i den pluss litt grønt. Vi har maaange matbokser :P

 

Anonymous poster hash: 6ff40...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...