Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #1 Skrevet 8. august 2016 Jeg er i uke 38 og hoster som bare det! 😳 Ikke mange pausene før det kommer vond hoste og slim. Jeg strammer jo magen veldig. Er dette farlig for babygutt ?? Prøver å hoste minst mulig og spiser på halstablett, men er skikkelig forkjølet. Anonymous poster hash: 071b0...a76
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #2 Skrevet 8. august 2016 Like farlig som vaniljeis... Hoster du med livmoren, eller er det mellomgulvet som gjør jobben, som hos oss andre? Anonymous poster hash: 47523...200
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Like farlig som vaniljeis... Hoster du med livmoren, eller er det mellomgulvet som gjør jobben, som hos oss andre? Anonymous poster hash: 47523...200 Hehe ok, takk for svar. Ser for meg det strammer slik ser du. At han blir stresset osv Anonymous poster hash: 071b0...a76
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Jeg er i uke 38 og hoster som bare det! 😳 Ikke mange pausene før det kommer vond hoste og slim. Jeg strammer jo magen veldig. Er dette farlig for babygutt ?? Prøver å hoste minst mulig og spiser på halstablett, men er skikkelig forkjølet. Anonymous poster hash: 071b0...a76 Fribol er innafor for gravide, funker litt på hoste også :-) Anonymous poster hash: f537e...baf
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #5 Skrevet 8. august 2016 Hehe ok, takk for svar. Ser for meg det strammer slik ser du. At han blir stresset osv Anonymous poster hash: 071b0...a76 Det fins ingen ting vi kvinner selv kan gjøre med vanlige muskelbevegelser som kan skade fosteret. Da må det ytre vold til. God bedring, håper du kommer i form før du skal føde! Anonymous poster hash: 47523...200
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 Jeg hadde lungebetennelse som høygravid, det gikk bra det også. Anonymous poster hash: 45a64...534
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Det er ikke farlig for babyen, heldigvis Jeg var forferdelig forkjøla som høygravid, og hostet noe voldsomt. Dessverre ikke så mye å gjøre med det, men det er heldigvis ikke noe farlig for den lille. Bare veldig slitsom for mor. God bedring! Er forferdelig å hoste med den store magen husker jeg Anonymous poster hash: 1af9f...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå