Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg går av hengslene snart. Noen andre som har det sånn? De krangler og slåss, hyler og skriker. Blir rett og slett gal!!!!!! Anonymous poster hash: 9a11a...cbf
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Hører det er omtrent sånn hos naboene også. Selv har jeg bare ett barn, noe jeg er glad for av og til når jeg hører alt bråket derfra. Anonymous poster hash: f786b...3e2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Du får være litt mer på hugget, da, og lære dem å løse konflikter før det eskalerer. Anonymous poster hash: 00433...007
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Være strengere. gi konsekvenser. vet at jeg trenger og bli bedre på det Anonymous poster hash: fbb32...95e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Slik har ungene her også vært, lært av min mor at jeg mått lære å ovehøre all kranglingen. Gi de beskjed at de fikk ordne opp selv, og jeg ikke skulle bli mast på om det ikke var krise og med krise sa jeg sykebil. Om sykebil må tilkalles kan de klage til meg, før det så får de ordne opp selv og jeg skal ikke høre noe klaging av det ene eller andre slaget. Nå har de vært endel sammen med ett søskenpar, og de krangler like mye. Minsta kom hjem idag for hun orka ikke høre på kranglinga dems. Hun spurt meg om vi var like ille og jeg svart ja. Minsta: oj, hvordan har du orka å høre på oss? Skjønner hvorfor du har blitt sint når du har blitt sint. Kranglinga mellom ungene her har nesten slutta etterr de har vært sammen med de andr, så de har nok skjønt litt hvordan de selv er. De krangler bare når vi er hjemme, har vi besøk eller de er alene så er de perlevenner. Meg og min søster var vist helt like, bare at vi sloss istde for å krangle slik som disse. Vi sloss hele dagen om vi kunne. En vant, og noen minutter etter startet vi igjen. Vi var vist aldri sur på hverandre og det ingen sure miner når slosskampen var ferdig. Og vi fikk bare blåmerker, ingen som ble skadet. Tror noen unger bare må få noe ut av systemet, mens andre har ett problem som må løses. Her så kan det se ut som ungene hater hverandre som pesten når de krangler, men to sekunde etter kan de sitte og leke som verdens beste venner igjen selv om det de kranglet om aldri ble løst. De krangler for å krangle virker det som, hva de krangler om er helt uvesentlig. Ganske likt slosskampene til meg og min søster, vi sloss for å sloss. Anonymous poster hash: f1f46...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå