Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Mistenker at han nå er litt lei og han nevnte en dag hvor mange partnere en kompis hadde hatt osv. Litt opphengt i dette og det dukker opp i samtalene våre. Vet ikke helt hva jeg skal si til det jeg da. Har blitt mindre sex etter nr to for 8mnd siden men er ikke klar for så mye sex enda. Gjør fortsatt ømt og er utslitt av nattevåk og lange dager.. Flere som bare har hatt en sexpartner?? Anonymous poster hash: 7fa35...0f2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg har bare hatt sex med mannen min, han hadde sex med 2 før meg i fylla. Vi har vært sammen i 12 år og føler ingen behov for å prøve ut andre. Mannen har aldri gitt inntrykk for det heller, jeg er fornøyd med å bare ha prøvd ham. For min del høres det ut som mannen din ønsker å prøve ut andre, eller kanskje han er flau over å bare hatt en mens alle andre kompisene har hatt sex med flere. Du må nesten ta det opp med ham, se hva han vil med dette siden han prater ofte om det. Anonymous poster hash: 4d672...695
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Hils fra meg og si at jeg har hatt mellom 40 og 50. Og jeg er også kvinne, til og med. Så kan du si at etter du fikk høre min fantastiske statistikk, har du blitt kjempenysgjerrig og meget inspirert. Du mangler jo 49 stk for å tangere meg. Og for ikke å snakke om alt det spennende jeg har opplevd; sprøyteorgasmer, gruppesex, sexleketøy og alt mulig. Når du nå vet alt du har gått glipp av, bør mannen henge litt i stroppen for å tilfredsstille deg og slukke din nysgjerrighet. Jobbe litt ekstra under samleiet. Hvis du begynner å kjede deg, vet han jo hva som kommer til å skje, ikke sant...? Nå som det ikke bare er hans bekjente, men også dine, som kommer og frister med alle sine spennende erfaringer. (Jeg lyver ikke engang. Unntagen om at du og jeg er bekjente, da.) Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Høres nitrist ut å bare ha hatt en mann. Er glad jeg har hatt sex med det antallet jeg har. Anonymous poster hash: 8ef55...511
førskolelæreren Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg har også kun hatt sex med min mann og han med meg. Det er deilig - vi er kun hverandres. Ingen andre har opplevd det vi to har sammen. Jeg synes det er sånn dey bør være og det er helt riktig. Jeg skjønner meg ikke på folk som har hatt 20 og flere sexpartnere. Det er spesielt med sex og jeg føler at det kun er mannen min jeg kan oppleve dette med :-) Vi har vært gift i 11 år - og har det perfekt sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg har også kun hatt sex med min mann og han med meg. Det er deilig - vi er kun hverandres. Ingen andre har opplevd det vi to har sammen. Jeg synes det er sånn dey bør være og det er helt riktig. Jeg skjønner meg ikke på folk som har hatt 20 og flere sexpartnere. Det er spesielt med sex og jeg føler at det kun er mannen min jeg kan oppleve dette med :-) Vi har vært gift i 11 år - og har det perfekt sammen :-) Har det perfekt sammen vi også. Og ikke slites vi av protestantiske, pådyttede moralske kvaler heller 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Spør han rett ut hvor han vil med dette. Ønsker han din tillatelse til å være utro? Anonymous poster hash: 6be36...3e4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #8 Skrevet 8. august 2016 Jeg har bare hatt mannen min. Han har hatt ca 10 stykker. Og ja jeg angrer! Sexlivet vårt er dårlig! Jeg kjenner ingenting under sex lengre! Men jeg nevner ikke at jeg angrer til mannen min. Og jeg ønsker ikke være utro. Jeg får ikke gjort noe med de valgene jeg har tatt og jeg forsøker å tenke minst mulig på det. Anonymous poster hash: cd40b...975
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Jeg har vært med fire, mannen med kun meg. Den som angrer er meg. Skulle gjerne vært noen foruten. Anonymous poster hash: 77a2a...43a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Jeg er mannens eneste. Og mannen er min femte jeg har sex med. Jeg er glad for at mannen min var ubesudlet før meg, for jeg slipper uvaner fra han som han hadde hatt med fra sexlivet til eventuelle ekser. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 Jeg er mannens eneste. Og mannen er min femte jeg har sex med. Jeg er glad for at mannen min var ubesudlet før meg, for jeg slipper uvaner fra han som han hadde hatt med fra sexlivet til eventuelle ekser. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38 "Ubesudlet", faktisk. Erre mulig.... Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 "Ubesudlet", faktisk. Erre mulig.... Anonymous poster hash: 2a852...fd6 Er urørt bedre? Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Er urørt bedre? Anonymous poster hash: 7d2d1...c38 Nei, "seksuelt uerfaren" er vel uttrykket vi leter etter her. Å røre betyr å ta på, så jeg regner med det er feil. Folk MÅ ha tatt på ham før du kom inn i livet hans. Å besudle betyr å skitne til eller smitte, så det forteller vel mer om din holdning til sex enn om mannens erfaring med damer. (Jeg har mange elskere bak meg, men er fortsatt ubesudlet - ingen har skitnet meg til eller besmittet meg med noe.) Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 Nei, "seksuelt uerfaren" er vel uttrykket vi leter etter her. Å røre betyr å ta på, så jeg regner med det er feil. Folk MÅ ha tatt på ham før du kom inn i livet hans. Å besudle betyr å skitne til eller smitte, så det forteller vel mer om din holdning til sex enn om mannens erfaring med damer. (Jeg har mange elskere bak meg, men er fortsatt ubesudlet - ingen har skitnet meg til eller besmittet meg med noe.) Anonymous poster hash: 2a852...fd6 Du får bare tro det. Jeg vet med meg sjøl at jeg har en normal holdning til sexlivet. Jeg burde heller skrevet urørt enn ubesudlet. Han var faktisk også ukyssa. Så jo han var urørt før meg. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Du får bare tro det. Jeg vet med meg sjøl at jeg har en normal holdning til sexlivet. Jeg burde heller skrevet urørt enn ubesudlet. Han var faktisk også ukyssa. Så jo han var urørt før meg. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38 Finnes ingen annen kroppskontakt enn kyssing og sex i din verden...? Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #16 Skrevet 8. august 2016 Finnes ingen annen kroppskontakt enn kyssing og sex i din verden...? Anonymous poster hash: 2a852...fd6 Selvsagt. Og voldsomt så du henger deg oppi dette. Mannen var landets mest sjenerte mann og hadde ikke kyssa, klint eller hatt sex med noen før meg. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
ostepop123 Skrevet 8. august 2016 #17 Skrevet 8. august 2016 Jeg har også kun hatt sex med min mann og han med meg. Det er deilig - vi er kun hverandres. Ingen andre har opplevd det vi to har sammen. Jeg synes det er sånn dey bør være og det er helt riktig. Jeg skjønner meg ikke på folk som har hatt 20 og flere sexpartnere. Det er spesielt med sex og jeg føler at det kun er mannen min jeg kan oppleve dette med :-) Vi har vært gift i 11 år - og har det perfekt sammen :-) Går det en magisk grense ved 20, altså? Hva er det ved det tallet som er så avgjørende?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #18 Skrevet 8. august 2016 Jeg har bare hatt mannen, han 4 stk. Angrer. Og mannen vet det. Han ønsker ikke brudd og har godtatt at jeg gjør noen sprell hvis jeg MÅ. Han vil ikke vite det da, da vil han klikke. Det var han som kom med ideen bare så det er nevnt. Men nei, er ikke typen til slikt. Anonymous poster hash: 720e1...594
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #19 Skrevet 8. august 2016 Jeg er mannens eneste. Og mannen er min femte jeg har sex med. Jeg er glad for at mannen min var ubesudlet før meg, for jeg slipper uvaner fra han som han hadde hatt med fra sexlivet til eventuelle ekser. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38 Dine holdninger til sex høres mildt sagt puritanske ut. Anonymous poster hash: 656ab...85d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #20 Skrevet 8. august 2016 Jeg har bare hatt sex med min mann, vi ble sammen da vi var 15 år. Han har hatt sex med to stykker før vi ble sammen. Jeg er glad vi fant hverandre i ung alder å at jeg ikke har hatt flere sexpartnere. Nå har vi vært sammen i 13 år, vi har et fantastisk sexliv, vi utfyller hverandre det er det som betyr noe. Anonymous poster hash: 56c47...aa3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #21 Skrevet 8. august 2016 Selvsagt. Og voldsomt så du henger deg oppi dette. Mannen var landets mest sjenerte mann og hadde ikke kyssa, klint eller hatt sex med noen før meg. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38 Han hørtes ut som et scoop, ja... Anonymous poster hash: 2a852...fd6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #22 Skrevet 8. august 2016 Han hørtes ut som et scoop, ja... Anonymous poster hash: 2a852...fd6 Han finnes ikke sjenert mer og er verdens herligste mann for meg. Selv etter et halv liv sammen. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #23 Skrevet 8. august 2016 Dine holdninger til sex høres mildt sagt puritanske ut. Anonymous poster hash: 656ab...85d Der må jeg nok skuffe deg. Men du står fritt til å tro det. Anonymous poster hash: 7d2d1...c38
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #24 Skrevet 8. august 2016 Du må bare spørre han hva han mener med det. Kanskje han er bekymret for at du tenker det er lite? Det kan være flere grunner. Er så mye teit som skrives hver gang denne diskusjonen kommer opp her. Hvorfor må det finnes en fasit på hva som er best av en eller flere sexpartnere? Det er jo helt subjektivt. Noen har bare hatt en, og er ikke fornøyd med det. Andre har hatt en, og er strålende fornøyd. Samme med de som har hatt flere, noen er fornøyd med det, andre kunne vært det foruten. Er det antall sexpartnere som avgjør om man er seksuelt erfaren eller ikke? Å si at det er "stusselig" med en sexpartner blir bare teit. Det får være helt opp til den enkelte å avgjøre. Jeg har hatt sex med en mann, vi er fortsatt sammen. Han har hatt andre før meg. Vi har veldig god sex sammen, utforsker nye ting sammen, er åpne og trygge på hverandre. Hvis det gjør meg stusselig og uerfaren, ok... Jeg er i det minste seksuelt tilfredsstilt også. Hadde sexen hvert dårlig hadde jeg helt sikkert vært nysgjerrig på hvordan den kunne vært med andre.. Kanskje man kan være litt mer åpne for at andre har ulike erfaringer enn en selv? Jeg tenker ingenting negativt om de som ønsker mange sexpartnere heller.. Det viktigste er vel at begge parter er tilfreds i forholdet. Håper dere finner ut av dette HI (beklager at det ble langt) Anonymous poster hash: 7b9ba...6f6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #25 Skrevet 8. august 2016 Kanskje han er bare frustrert over at sexlivet dabbet av. Barnet er 8 måneder,dere bør snakke sammen og bli enige om at han trår til slik at du får noen netter godsøvn. Du bør snart få deg en hobby eller noe,kanskje treningsøkt. Du trenger avlastning så kommer nok lysten tilbake. Småbarnslivet er slitsomt od det første som ryker,er sexlivet. Avtal sex! Anonymous poster hash: e52a5...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå