Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Noen som har tatt planlagt keisersnitt på nye sykehuset kalnes? Var opplevelsen god for deg? Fikk du ha babyen hos deg mens du ble sydd igjen og når du ventet på at bedøvelsen gikk ut? Anonymous poster hash: c0302...400
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Hei CØ, ses vi kanskje 22 august?;-) Anonymous poster hash: b9c56...395
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Har selv tatt keisersnitt i Fredrikstad. "Mini-hastesnitt". Jobber selv på sykehuset Kalnes og vet at samme rutiner gjelder da som nå. Du får ha baby hos deg hele tiden så lenge det er medisinsk tilrådelig for deg og baby. Om baby gråter veldig/er utilpass eller må ha tilsyn etter snittet, kan det hende at far og baby må være på barsel til du kommer dit, av hensyn til baby (om den trenger tilsyn) eller pga de andre nyopererte pasientene på oppvåkningen. Masse lykke til 😊 Anonymous poster hash: 6472c...2d5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Takk for svar 😊 jeg har også tatt i frstad da fikk jeg bare se baby såvidt det var. Lå alene mens de sydde meg og fikk ikke se baby igjen før bedøvelsen var ute . Uten at baby eller jeg hadde noe komplikasjoner. Det syns jeg var så leit å ligge der å bare vente. Anonymous poster hash: c0302...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå