Gå til innhold

Hensedalsaken.... Gjerningsmenn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått opp link til bilder av de alle tre på Facebook.

 

Det jeg ikke helt har fått med meg er hvordan de kjenner hverandre? Hva er linken mellom de tre? Barndomskamerater? Har de funnet likesinnede på nettet?

 

Hvordan har de sammen funnet ut at de skulle gjøre noe så jævlig mot en vilkårlig jente?

 

Hvilket kodespråk har de hatt seg i mellom?

 

En ikke ond mann ville jo aldri blitt med på noe sånt.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er de vel onde, da.

Men hvordan fant de sine likesinnede?

Dette er jo noe de har funnet på i fellesskap, uten å stoppe hverandre?

 

Noe de sammen har forsøkt seg på før. Var det En planlagt greie?

 

 

Jeg liker jo å tro at min mann, min eks, min bror, min far hadde stoppet et slikt opplegg om det ble foreslått for dem. Jeg tror jo de fleste menn hadde tatt avstand, og alarmert det potensielle offeret, politiet, eller fysisk hindret ugjerningen.

 

Ikke tenke at de skulle føkke litt de også...

 

Hvordan møtte de hverandre? Hvordan fant de hverandre?

Det lurer jeg på.

Hvilken mekanisme har spilt inn de i mellom?

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Skrevet

To av dem er fra samme by, så antageligvis har de kjent hverandre lenge. Er nok ikke første gang de har gjort noe slikt. Sistemann er vel svensk, så gudene vet hvordan de har funnet han. Ekle mennesker!

 

Anonymous poster hash: 06eca...5a9

Skrevet

Det er en urovekkende sak. Jeg kjenner jeg blir litt redd for om det finnes kontakt ett den for slike "monster"....

 

Ikke for egen situasjon, men for samfunnet, utviklingen og jentene våre.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Skrevet

Ryktene sier at dette ikke er første gang de gjør slikt. (les jeg sier rykter) .står skrevet om det i den bloggen som la ut bilder av de. Uansett om det er første gang eller ikke, så burde de vært buret inne.

 

Anonymous poster hash: ae7f8...4fd

Skrevet

Jeg tror det er mer tilfeldig enn at de har planlagt alt i forkant. Uten forutsetning for å vite noe om denne saken så kan jeg forestille meg at de på et eller annet tidspunkt har vært på fest sammen. Kåte, fulle, dopa etc og videre derfra har det eskalert. Når det først har skjedd en gang så er det en grense som er tråkket over. Uten sammenligning kjenner jeg flere gutter som ikke tar nei for et nei når de er fulle og kåte. Jeg tror ikke det er så svart/hvitt at man kan si de er tvers gjennom onde mennesker. Er ikke noen av de gift med barn?



Anonymous poster hash: ff2a0...816
Gjest Antarctica
Skrevet

To av dem er fra samme by, så antageligvis har de kjent hverandre lenge. Er nok ikke første gang de har gjort noe slikt. Sistemann er vel svensk, så gudene vet hvordan de har funnet han. Ekle mennesker!

 

Anonymous poster hash: 06eca...5a9

Trodde de alle var fra samme by.

Skrevet

 

Jeg tror det er mer tilfeldig enn at de har planlagt alt i forkant. Uten forutsetning for å vite noe om denne saken så kan jeg forestille meg at de på et eller annet tidspunkt har vært på fest sammen. Kåte, fulle, dopa etc og videre derfra har det eskalert. Når det først har skjedd en gang så er det en grense som er tråkket over. Uten sammenligning kjenner jeg flere gutter som ikke tar nei for et nei når de er fulle og kåte. Jeg tror ikke det er så svart/hvitt at man kan si de er tvers gjennom onde mennesker. Er ikke noen av de gift med barn?

 

Anonymous poster hash: ff2a0...816

Kone og barn er jo overhodet ikke til hinder for å være ondskapsfull og kynisk da, ref alle landets krisesentere.

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Skrevet

Men at noen er fra samme by er ikke nok!

 

At en er fra samme gate er ikke en gang nok til at en snakker sammen og finner ut at man deler en slik interesse!

 

At man pakker med seg dopet, og leirer etter offer på afterski i Hemsedal, og drar av seg buksa.

De må jo ha hatt tillit til at de ikke kom til å få pryl av de andre! Eller på annet vis bli stansa.

Det må jo ha vært en uttalt eller stilletiende aksept om at dette var greit å gjøre. De fleste mannfolk gjør ikke sånt.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Skrevet

Trodde de alle var fra samme by.

Nei, bare 2 av dem. Han siste er vel svensk? Men det kan jo hende han har bodd i Harstad og blitt kjent med dem der.

 

Anonymous poster hash: 06eca...5a9

Skrevet

 

Jeg tror det er mer tilfeldig enn at de har planlagt alt i forkant. Uten forutsetning for å vite noe om denne saken så kan jeg forestille meg at de på et eller annet tidspunkt har vært på fest sammen. Kåte, fulle, dopa etc og videre derfra har det eskalert. Når det først har skjedd en gang så er det en grense som er tråkket over. Uten sammenligning kjenner jeg flere gutter som ikke tar nei for et nei når de er fulle og kåte. Jeg tror ikke det er så svart/hvitt at man kan si de er tvers gjennom onde mennesker. Er ikke noen av de gift med barn?

 

Anonymous poster hash: ff2a0...816

Takk for svar. Jeg overså dette, men du ser ut til å forstå hva jeg mente.

Det er godt mulig du har rett, at det bare eskalerte, og var tilfeldig.

 

At det ikke er ondskap er jeg ikke enig med. At noen er gift og har barn fritar jo ikke noen fra å være onde.

Det er mange eksempler på onde gifte foreldre. Alvdal, Kristoffer, og en uendelig liste.

 

Det gjør de jo bare enda mer "ond", da er de også onde ovenfor sin kone.

 

Kåte og rusa er ingen unnskyldning. Det er jo alvorlig brist i personlighet/karakter om man gir blanke faen i både kone, unger og unge jenter på nachspiel. Ingen respekt for annet enn egen utløsning?

Egoisme og ondskap.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Skrevet

Men at noen er fra samme by er ikke nok!

 

At en er fra samme gate er ikke en gang nok til at en snakker sammen og finner ut at man deler en slik interesse!

 

At man pakker med seg dopet, og leirer etter offer på afterski i Hemsedal, og drar av seg buksa.

De må jo ha hatt tillit til at de ikke kom til å få pryl av de andre! Eller på annet vis bli stansa.

Det må jo ha vært en uttalt eller stilletiende aksept om at dette var greit å gjøre. De fleste mannfolk gjør ikke sånt.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Dette har jeg fra en kommentar-side på FB, så jeg vet jo ikke om det er riktig, men de er angivelig kjent fra bymiljøet i Harstad for å ha trakassert kvinner og begått flere større og mindre overgrep. De er mao notoriske.

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Gjest Antarctica
Skrevet

Nei, bare 2 av dem. Han siste er vel svensk? Men det kan jo hende han har bodd i Harstad og blitt kjent med dem der.

 

Anonymous poster hash: 06eca...5a9

Du har rett. 😖Blæææærgh. (Det siste gjaldt ikke deg, men de tre fyrene...)

Skrevet

Ryktene sier at dette ikke er første gang de gjør slikt. (les jeg sier rykter) .står skrevet om det i den bloggen som la ut bilder av de. Uansett om det er første gang eller ikke, så burde de vært buret inne.

 

Anonymous poster hash: ae7f8...4fd

 

Det var jo vitnet i retten at de har forsøkt å dope ned jenter før - så akkurat den biten er ikke bare rykter.

Den episoden ble også meldt til politiet, men politiet anbefalte den jenta å ikke anmelde (!).

 

Og hvorfor doper menn ned jenter slik at de blir sanseløse...?

 

Anonymous poster hash: c87f4...bdb

Skrevet

Dette har jeg fra en kommentar-side på FB, så jeg vet jo ikke om det er riktig, men de er angivelig kjent fra bymiljøet i Harstad for å ha trakassert kvinner og begått flere større og mindre overgrep. De er mao notoriske.

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Det virker sannsynlig. At det er noe som var vokst fremover tid, grenser som skyves. Kanskje det var en "leder" og to "idioter" som diltet?

 

Jeg ønsker meg mer penger til politiet, og størrekapsitet i domstolene. Og ikke minst mer til forebygging.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Skrevet

Det virker sannsynlig. At det er noe som var vokst fremover tid, grenser som skyves. Kanskje det var en "leder" og to "idioter" som diltet?

 

Jeg ønsker meg mer penger til politiet, og størrekapsitet i domstolene. Og ikke minst mer til forebygging.

 

Anonymous poster hash: f73c4...554

Enig med deg i det. Rimer ikke at en gjeng "kjekke, snille gutter", helt plutselig bestemmer seg for å gjøre noe slikt.

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Gjest Antarctica
Skrevet

Enig med deg i det. Rimer ikke at en gjeng "kjekke, snille gutter", helt plutselig bestemmer seg for å gjøre noe slikt.

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Det var nok ikke plutselig.

Og ingen i hjembyen kalte dem akkurat "kjekke og snille", har jeg fått med meg...

Skrevet

Det var nok ikke plutselig.

Og ingen i hjembyen kalte dem akkurat "kjekke og snille", har jeg fått med meg...

Akkurat det jeg kanskje litt klønete prøvde å si 😉

 

Anonymous poster hash: 56ca3...ff8

Skrevet

 

Jeg tror det er mer tilfeldig enn at de har planlagt alt i forkant. Uten forutsetning for å vite noe om denne saken så kan jeg forestille meg at de på et eller annet tidspunkt har vært på fest sammen. Kåte, fulle, dopa etc og videre derfra har det eskalert. Når det først har skjedd en gang så er det en grense som er tråkket over. Uten sammenligning kjenner jeg flere gutter som ikke tar nei for et nei når de er fulle og kåte. Jeg tror ikke det er så svart/hvitt at man kan si de er tvers gjennom onde mennesker. Er ikke noen av de gift med barn?

 

Anonymous poster hash: ff2a0...816

 

For å si noe om den siste kommentaren, om kone og barn, mener jeg ikke at disse mennene ikke er ondskapsfulle, motbydelige mennesker. Jeg mener bare at de ikke nødvendigvis utelukkende er onde. Noe må jo ha gjort at disse konene har falt for dem og valgt å få barn med dem.

 

Anonymous poster hash: ff2a0...816

Gjest Antarctica
Skrevet

 

For å si noe om den siste kommentaren, om kone og barn, mener jeg ikke at disse mennene ikke er ondskapsfulle, motbydelige mennesker. Jeg mener bare at de ikke nødvendigvis utelukkende er onde. Noe må jo ha gjort at disse konene har falt for dem og valgt å få barn med dem.

 

Anonymous poster hash: ff2a0...816

Et shady forhold til sannhet, for eksempel...?

Skrevet

Hvis man ser på nettet finnes det e type fetisj for både neddopet og voldtekt.

 

Tror ikke det er så uvanlig å tenne på dette med å ta makt over et annet menneske.

 

Personlig kan jeg også fantasere om å bli kidnappet og voldtatt osv. Det samme kan mannen min.. MEN!! Det er som sagt FANTASIER! Ønsker virkelig IKKE at dette skal skje med meg i virkeligheten! Og mannen min blir like forferdet som meg over denne saken i Hemsedal. Han vil heller ikke se porno der feks voldtekt (eller playrape da) blir for realistisk. Det blir bare ekkelt, som han sier..

 

Så jeg tipper disse mennene har en fetisj for makt e.l. og har trakket over en grense og funnet ut at ingenting skjer, og dermed fortsatt fordi det ikke har fått noen konsekvenser.

 

Anonymous poster hash: 4154d...b67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...