Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Har en sønn som skal konfirmeres til våren, og har lyst til å være litt tidlig ute ift pynt og andre forberedelser. Vi blir 22 stykker og selskapet skal være i et veldig koselig, nyoppusset kafélokale. Konfirmanten er en skikkelig fotballgutt, og han ønsker fotballtema på pyntefronten⚽ Da yngste barnet vår ble født bestilte jeg servietter med navn, dato og fotavtrykk på nettet, men den siden eksisterer ikke lenger.. Er det noen som har tips eller kan linke til nettsider eller annen inspo? Alle slags tips egentlig ☺ Anonymous poster hash: 69817...a88
Husbygger Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Vår fotballgutt konfirmerte seg i vår. Jeg hadde blomster oppi fotballskoen hans. Han har sånne fotballsko med sokk, satt en liten vase nedi og fylte den med hviteroser. Ble veldig fint, fikk til og med skryt av en "tante" av meg som driver blomster butikk. Hun fikk tips til dekorasjoner når hun så det. Sjekk denne siden, her har de servietter. http://festservietten.no/butikk/design-dine-egne-servietter Ellers så ble kransekaken pyntet på vanlig måte, men hun som pyntet den la masse sjokolade fotballer på fatet. Lykke til med planleggingen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå