Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Har tenkt de samme, husker de var så stas når vi fikk MTV hjemme Anonymous poster hash: 92ac3...dae
smurfis Skrevet 7. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2016 Har tenkt de samme, husker de var så stas når vi fikk MTV hjemme Anonymous poster hash: 92ac3...dae Ja, ble skuffet jeg nå. Tenkte jeg skulle freshe opp musikkunnskapen min, men dengang ei! Sjekket tv-programmet og det var jo bare realitygreier der...Har de kuttet ut musikk helt eller? Hvor ser ungdommen videoer nå da? Eller er musikkvideoer ut? Gud, jeg er så knirkanes gammel!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Vi har mtv med kun musikkvideor døgnet rundt. Den andre mtv vi har er kun serier o.l Anonymous poster hash: 2c525...d11
smurfis Skrevet 7. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2016 Vi har mtv med kun musikkvideor døgnet rundt. Den andre mtv vi har er kun serier o.l Anonymous poster hash: 2c525...d11 Ah, der ser man :-) Da må jeg jo sjekke om jeg har MTV med kun videoer da:-) Heter de noe forskjellig eller?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #6 Skrevet 8. august 2016 MTV = reality For musikkvideoer har du MTV music 24 Anonymous poster hash: b1962...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå