Gå til innhold

Blir gal av barna mine!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før så klaget de hele tiden på at vi hadde så lite hjem.... De er tre stk og vi bodde på 2 soverom. Nå har vi flyttet og de har fått eget rom, men de NEKTER jo å sove alene.. Og hater rommet sitt og henger oppå meg i stua. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer

 

Anonymous poster hash: fb5df...432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste unger er vell sosiale og foretrekker å være der foreldre og søsken er?

 

Kan du ikke bare la dem sove sammen? La et rom være føles soverom og la dem drukne de andre rommene som felles lekerom. Eventuelt kan du ha det ene rommet som ekstra ministue som du kan trekke deg tilbake til hvis de okkuperer stua. Når de blir klare for det kan de få hvert sitt rom.

 

Anonymous poster hash: c5abb...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...