Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Før så klaget de hele tiden på at vi hadde så lite hjem.... De er tre stk og vi bodde på 2 soverom. Nå har vi flyttet og de har fått eget rom, men de NEKTER jo å sove alene.. Og hater rommet sitt og henger oppå meg i stua. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer Anonymous poster hash: fb5df...432
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 De fleste unger er vell sosiale og foretrekker å være der foreldre og søsken er? Kan du ikke bare la dem sove sammen? La et rom være føles soverom og la dem drukne de andre rommene som felles lekerom. Eventuelt kan du ha det ene rommet som ekstra ministue som du kan trekke deg tilbake til hvis de okkuperer stua. Når de blir klare for det kan de få hvert sitt rom. Anonymous poster hash: c5abb...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå