Gå til innhold

Må man kle av seg hos kiropraktor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal imorgen etter anbefaling fra lege med skulder og nakke. Må jeg kle av meg eller hvordan funker dette??

Anonymous poster hash: 9e5db...c24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel kle av deg på overkroppen, men ikke BH😁

Skrevet

Sikkert ikke ta av buksene hvis det er nakke/skuldre.

Jeg hadde ikke tenkt på det når jeg var der for bekken/hofter/korsrygg. Akkurat da var det "laundry day" og jeg hadde full vinterpels. Holdt på å si at jeg følte meg MYE bedre, og at jeg ikke behøvde hjelp.

Skrevet

Nei det trenger du ikke. Jeg pleier å ha på meg singlet, men har også hatt genser på meg.

Skrevet

Jeg har hatt to forskjellige kiroprakter. Hos den ene tok jeg av meg genseren, hos den andre ikke

Anonymous poster hash: b2d55...69f

Skrevet

Ikke hos min kiropraktor iallefall. Jeg pleier å gå i t-skjorte, og den har vært på gjennom hele greia hver gang. Og joggebukse. Jeg har problemområder helt fra hofta og opp i skuldra. 

Anonymous poster hash: 63d03...d6a
Skrevet

Da skal jeg iallefall ikke ha på meg stringtruse imorgen i tilfelle jeg nevner hofteproblemet mitt 🙈

Skrevet

Gjør det noe å kle av seg for helsepersonell da?

Anonymous poster hash: 624a9...7eb

Skrevet

Jeg synes ikke alltid det er noe særlig å kle av seg men det er jo vandt til det.

Skrevet

Har alltid noen rene kiropraktortruser (hiphuggers) i skuffen i beredskap. Marerittet er å være rude and nude med string.

Anonymous poster hash: ff720...39c

Skrevet

Jeg pleier å ha på meg en stroppeløs bh og singlet hvor jeg tar stroppene under armene,så jeg har nakken og skuldrene fri,men samtidig dekke til mage og pupper

Anonymous poster hash: 91a8e...20a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...