Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg har hørt så mye bra om maten på fiskebrygga i Kristiansand, så mange som sier at der må dere spise. Når jeg googler litt, så ser det ut som det er flere spisesteder der. Så da lurer jeg på hvilken spisesteder som hører inn under det som kalles fiskebrygga? Hvilket sted kan du anbefale? er det noen steder man bør styre unna? Anonymous poster hash: 1e2bc...a10
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg har ikke så god kjennskap til restauranter på fiskebrygga. Men kan virkelig anbefale Le Monde som ligger i Markens gate. Tapas på menyen. Fantastisk mat!!!! Anonymous poster hash: 9982f...300
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Jeg har ikke så god kjennskap til restauranter på fiskebrygga. Men kan virkelig anbefale Le Monde som ligger i Markens gate. Tapas på menyen. Fantastisk mat!!!! Anonymous poster hash: 9982f...300 Tusen takk for tips Tapas er nydelig Anonymous poster hash: 1e2bc...a10
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Pieder ro,Rett i garnet,Bølgen og Moi,Dolly Dimples,,Amigos og en som heter Fiskebasaren eller noe lignende.Pieder ro har fantastisk mat.Bølgen og moi ville jeg styrt unna.Det har alltid vært noe rot når jeg har vært der.Enten dårlig mat,tull med bestillinga,eller ekstremt lang ventetid. Anonymous poster hash: 06f83...fd9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Pieder Ro er den beste (og dyreste) Bølgen og Moi synes jeg kommer etter. Amigos og Dolly har jeg blandet erfaring med, men billigere alternativer enn de to første. Anonymous poster hash: bbeb2...4ea
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Spis is på fiskebrygga på Mamma Mia og ta middagen på Food Asylum som ligger nederst i Markens. Anonymous poster hash: 81a0f...67b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Pieder Ro på Fiskebrygga har god mat som regel. Ellers kan jeg anbefale Sjøhuset. Ligger ikke på Fiskebrygga, men ikke så langt unna nede ved vannet. Deilig mat! Eller Food Asylum som nevnt over, fantastisk sushi Anonymous poster hash: bfce6...fec
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Tusen takk for alle tips Hi Anonymous poster hash: 1e2bc...a10
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Pieder Ro på Fiskebrygga har god mat som regel. Ellers kan jeg anbefale Sjøhuset. Ligger ikke på Fiskebrygga, men ikke så langt unna nede ved vannet. Deilig mat! Eller Food Asylum som nevnt over, fantastisk sushi Anonymous poster hash: bfce6...fec Er det langt å gå fra fiskebrygga til sjøhuset? Anonymous poster hash: 1e2bc...a10
Lovemychild Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Jeg syntes Rett i garnet er best på fiskebrygga. Men, skulle jeg spist middag i Kristiansand, ville jeg gått enten på Le Monde Tapas i markens ( FANTASTISK mat) eller Bønder i byen på torvet. Jeg ville tatt en is på fiskebrygga.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Er det langt å gå fra fiskebrygga til sjøhuset? Anonymous poster hash: 1e2bc...a10 Nei, en koselig liten sti langs vannet. Et par minutter Anonymous poster hash: bbeb2...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå