Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Vet jeg har hørt den på radio før. Sønnen min synger på den og danset etter den på barnedisko i Hellas tidligere i sommer. En mann / gutt som synger og flere ganger i refrenget synges det "aaooooo"... Jeg blir gæærn av ikke å finne ut hva det er! Anonymous poster hash: cf05d...98b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Slalåm med Markus og martinus Glemte å legge til at den er på engelsk. Og det er ikke Markus & m. De har vi stålkontroll på 😉😜 Men takk for forsøket Anonymous poster hash: cf05d...98b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 All i wanna do- Martin jensen Raging- Kygo Wonderful life- Matoma Sikkert ikke til stor hjelp. Hvis du vet noe av melodien kan du laste ned en app som heter soundhund og nynne inn melodien Har hjulpet meg mang en gang. Anonymous poster hash: 96f03...bad
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144280947-går-fra-vettet-nynner-på-en-sang-men-finner-den-ikke/ Jeg postet nylig denne, så det finnes håp for deg kan også prøve å nynne inn slik jeg gjorde, så kanskje noen her kan hjelpe hvis det er veldig krise Anonymous poster hash: 96f03...bad
pastill Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Vet jeg har hørt den på radio før. Sønnen min synger på den og danset etter den på barnedisko i Hellas tidligere i sommer. En mann / gutt som synger og flere ganger i refrenget synges det "aaooooo"... Jeg blir gæærn av ikke å finne ut hva det er! Anonymous poster hash: cf05d...98b Years and Years med king?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå