Gå til innhold

hvordan er formen deres som er gravid i uke 32 da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 32 i morgen med nr.3. De to andre er 6 og 8 år. Sover dårlig om natten da det er vondt i ligge på sidene for lenge, ryggen klarer jeg ikke å sove på, får ikke puste og blir uvel. Kynnere som kommer og går og er vonde. Vondt i ryggen når jeg sitter for lenge eller står/går for mye. Ja, det var litt klaging fra meg😁

Skal på jobb i morgen etter ferien, kjenner jeg gruer meg litt, så får se hvordan det blir. Har hittil jobbet 100% og ikke vært borte fra jobb 1 dag. Ikke lenge til permisjon nå heller, gått veldig fort syns jeg.

Anonymous poster hash: 4a0fa...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Formen er helt på topp, litt kynnere men de er ikke særlig vondte. Ble arbeidsledig i sommer og kjente på kroppen at jeg trengte den Extra tiden til å slappe av.

Skrevet

Uke 22 og bekkenløsning fra helvete. Måtte bare skrive det et sted :P

Anonymous poster hash: df164...9be

Skrevet

Ganske elendig. Uke 32 nå. Har en kronisk sykdom som forverres kraftig under svangerskap (ikke noe problem ellers), fått bekkenløsning, hoven all over the place og masse hodepine og blodtrykksfall som bivirkning av medisinene. Gleder meg til at lille kommer! Beklager klagingen, men du spurte ;)

Anonymous poster hash: d6ba0...ad1

Skrevet

Uke 31 her. Storesøsken er 6 og 8. Formen er kjempe fin, jobber 100% og det går fint. Litt halsbrann og får sting i magen hvis jeg går lange turer. Sover veldig dårlig på natta

Anonymous poster hash: 55fcd...a65

Skrevet

Helt greit med klaging, klager litt sel og😁 får hele tiden høre på jobben at du som er i så fin form klarer å jobbe fullt ut til permisjon...får håpe det selvfølgelig, men tærer litt på med lite og vond søvn pluss disse forbaskade kynnerne som kommer hele tiden. Jobber på legekontor og det går jo i ett hele tiden, men foreløpig litt positiv..hehe..

Jordmor sa noe bra til meg sist kontroll at jo, du er frisk og positiv, men det er faktisk lov å være sliten og😀

Hi

Anonymous poster hash: 4a0fa...889

Skrevet

Uke 33, blir fort sliten å trøtt ellers er formen bra ☺...bortsett fra at jeg er blitt skikkelig forkjøla nå tett nese som bare renner, nyser og nyser, vondt i hode pga tett nese, fryser og svetter😜 håper de går fort over ☺

Anonymous poster hash: a2166...a2c

Skrevet

Straks uke 36 her, formen er bra, sover greit enkelte netter.ble 100% sykemeldt fra jobb nå på fredag da bekkenet er vondt etter 1 dag på jobb, og kvelden og natten derpå ikke blir så bra. Har en 3 åring hjemme.

Anonymous poster hash: 3035f...971

Skrevet

Som du skriver..

Sover dårligere, våkner delvis for å snu meg, i tillegg til en del doturer. Tidvis vondt bekken, verst i rygg og hofter. Går greit så lenge jeg er forsiktig med hva jeg gjør, men om jeg ikke passer på, sliter jeg med å stå og gå en stund.

Mye trøtt og sliten, må legge meg på sofaen stadig hvis jeg prøver å gjøre noe i huset eller hagen. Enkelte dager må jeg sove en stund på dagen.

Kynnere det meste av tiden, hver gang jeg beveger meg. Slitsomt, men ikke spesielt vondt. Får de også når jeg sitter i ro på sofaen, bra irriterende. Snakket med legen og jordmor om det, men de mente det ikke var noe å bekymre seg for. Men om det blir værre skal jeg ikke jobbe mer.

Jobber 40 % nå, og håper det holder de siste 5 ukene. Har litt jeg bør få gjort unna på jobb, men kjenner det tar litt på. Første barnet, så jeg kan slappe av etter jobb og i helgene.

Ellers føler jeg meg også heldig som så langt kun har hatt fine prøver, ingen tegn til diabetes, høyt blodtrykk eller svangerskapsforgiftning. Sliter heller ikke mer med bekkenet enn at jeg er rimelig mobil. Klarer å få på meg sokker og sko selv.. Det gjelder å tenke litt positivt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...