Gå til innhold

Gode tips for å slutte med nikotin? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg røyker e-sigarett, men vil bli kvitt den uvanen. Har kjøpt meg nikotintyggis og planlegger å trappe ned ganske kjapt før jeg slutter helt! Målet er å være kvitt møkka til mandag senest.

Har tidligere prøvd å slutte tvert, men da sprakk jeg etter to dager og tør derfor ikke gjøre det samme igjen.

Så, noen som har gode råd på veien? :)

Anonymous poster hash: 49422...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo "bare" å slutte.

Du røyker kun e-sigaretter, men vil slutte med det ved hjelp av tyggis? Du erstatter jo bare substitutter med hverandre...

Les "endelig ikke-røyker" før mandag, og forbered deg på å slutte på ordentlig, med en gang!👍🏻😊

Anonymous poster hash: a1546...42a

Skrevet

Det er jo "bare" å slutte.

Du røyker kun e-sigaretter, men vil slutte med det ved hjelp av tyggis? Du erstatter jo bare substitutter med hverandre...

Les "endelig ikke-røyker" før mandag, og forbered deg på å slutte på ordentlig, med en gang!👍🏻😊

Anonymous poster hash: a1546...42a

Hehe, ja, det teite med det hele er at jeg aldri har røyket vanlige sigaretter. Eksen min røyket e sigarett da min mor døde brått og uventet, og mitt i kaoset følte jeg det var lurt å prøve, og ble avhengig ;) har 18mg nikotin i e siggen, mens nikotintyggisen er 2mg, og vil selvfølgelig bare brukes de første dagene når jeg blir griiinete, som jeg ble sist da jeg orøvde å slutte..

Hi

Anonymous poster hash: 49422...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...