Gå til innhold

Du som er lesbisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du feminin eller maskulin?

Jeg har sett flere lesbiske par der den ene ser veldig femimin ut og en veldig maskulin med kort hår mannlige aktig klær

Anonymous poster hash: c2d69...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en 12 år gammel gutt?

Skrevet

Er du feminin eller maskulin?

Jeg har sett flere lesbiske par der den ene ser veldig femimin ut og en veldig maskulin med kort hår mannlige aktig klær

Anonymous poster hash: c2d69...2a7

Og hva så?

Anonymous poster hash: 38d3a...b0b

Skrevet

Hva luree du EGENTLIG på?

Anonymous poster hash: b52ca...dce

Skrevet

Av en eller annen grunn er det relativt mange lesbiske som trener det jeg trener (selvforsvar og nærkamp, så ingen pysete "sport"), og mitt inntrykk er at det du sier ikke stemmer. De finnes i alle fasonger og varianter, men mange av parene der er pene begge to, altså feminine og "jentete". Av alle de er det bare en som er "mandig", altså kler seg som en mann, kort hår og grov i stemmen og væremåten. Men hun er såvidt jeg vet, singel. Det er også et annet par der, der er begge litt lubne og egentlig ganske lik av utseende.

Anonymous poster hash: e36d1...73b

Skrevet

Min bestevenninne er lesbisk og både hun og dama er utpreget feminine. Men som er skriver over her, opptatt av sport. Type fotball, fitness, det har eksene hennes vært også. Ingen i den gjengen er "butch"

Anonymous poster hash: 84571...6a4
Skrevet

Har en god venninde som er lesbisk. Hun har alltid vært litt guttejente. Aldri kjole eller høye hæler. Begynt litt med sminke de siste årene. Tynn og fin. Kjæresten er lik..

Anonymous poster hash: 383a7...7ef

Skrevet

Kjæresten min er butch. Jeg er feminin og pen

Anonymous poster hash: 5e1d9...12f

Skrevet

Ett par i vennegjengen min er lesbiske og der er hun ene veldig "dame" kler deg i kjoler og sminker seg og opptatt av mote og sminke. Hun andre er maskulin både ser og kler seg som gutt, liker fotball, trening of spill.

Jeg er bi men er en god blanding av maskulin og feminin, kan gjerne sminke meg kjempe fin og gå i maskuline klær, eller bare gå maskuline kler og er helt mann, eller bare helt dame...

Anonymous poster hash: 6e754...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...