Gå til innhold

Dyreparken i høstferien


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i dyreparken i høstferien? Og bodd i Abra havn? Er det å anbefale i såfall?

 

Anonymous poster hash: ff1c2...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA! Høsten og våren er den beste tiden i dyreparken 😀 Kommer jo selvfølgelig an på været, men det kan du jo aldri styre... I skolens høstferie er det jo opplegg med sjørøvere i Abra Havn. Dyreparken er jo mye roligere og noe er stengt, men det er jo mye enklere å ta tømmerrenna, bobbanen osv.. Jeg ville ha reist 😀

 

Anonymous poster hash: c694a...608

Skrevet

Tusen takk for svar😊

 

Anonymous poster hash: ff1c2...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...