Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Er det noen som har vært i dyreparken i høstferien? Og bodd i Abra havn? Er det å anbefale i såfall? Anonymous poster hash: ff1c2...ba2
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 JAAA! Høsten og våren er den beste tiden i dyreparken 😀 Kommer jo selvfølgelig an på været, men det kan du jo aldri styre... I skolens høstferie er det jo opplegg med sjørøvere i Abra Havn. Dyreparken er jo mye roligere og noe er stengt, men det er jo mye enklere å ta tømmerrenna, bobbanen osv.. Jeg ville ha reist 😀 Anonymous poster hash: c694a...608
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Tusen takk for svar😊 Anonymous poster hash: ff1c2...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå