Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Min datter: - Sutrer masse - krever å bli bært i butikken, store deler av tiden ute ++ - er veldig forsiktig og redd, veldig skeptisk til fremmede - er overhode ikke frampå av personlighet. Klenger masse på meg, far eller farmor. Tok ca et år før hun ble trygg i BHG.. - gråter, hyler og sutrer når hun ikke får viljen sin.. Typisk trass, vil jeg tro. - Når hun våkner på natta kan hun hyle høyt og lenge.. - Kan ikke gå på do, løpe opp på loftet i et minutt før hun hyler og skriker. Hun er lik både med meg og far. Er dette normal oppførsel? Storesøster var ikke lik i det hele tatt.. Er så sliten! Hun har hele tiden vært sånn. Nå har jeg to uker "ferie" med barna og er dritsliten. Prøver aktivisere henne mye, men det går jo ikke 24/7 Anonymous poster hash: 04e6e...33b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Feilen er at du aktiviserer henne mye. Og de prøver ut grenser i den tiden. Det høres som om du gir mye etter.. Anonymous poster hash: 366c5...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå