Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 I så tilfelle hvilken ? Og hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 7a368...60e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Nei. Det er noe av det mest fjollete jeg ser. Oppmerksomhetssyke folk. Anonymous poster hash: 9c9ba...da5
TPK Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 (endret) Nei. Jeg har nydelig "kommunegrått" fra naturens side, farger det brunt. Er 33. Men jeg har hatt de fleste farger som tenåring. Platinablondt, svart, lyseblått, lilla, rødt...typisk tenåringsopprør 😉 Endret 7. august 2016 av TPK
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Knall rødt for øyeblikket. Er 25 år. Har også hatt blått, grønt, rosa, lilla og turkis hår, både en farge om gangen og alle samtidig. Anonymous poster hash: 75deb...bf1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg synes egentlig det - det begynner å bli crazy grått...... 46 år Anonymous poster hash: f25c8...737
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg er granny gray, 28 år. Men det vaskes fort ut. Anonymous poster hash: 94d43...319
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Nei. Det er noe av det mest fjollete jeg ser. Oppmerksomhetssyke folk. Anonymous poster hash: 9c9ba...da5 Å? Trodde da at i 2016 gir det lite gisp og oppmerksomhet om noen går forbi på gata med blått hår. Det hører til på tiden da folk " gikk for å se på negeren". Jeg har min naturlige komunefarge nå, men når jeg farget det ulike farger var det for jeg syntes lyserosa hår var finere enn mitt kjedelige komunehår, ikke for å få oppmerksomhet ( som jeg heller ikke fikk) Anonymous poster hash: 5f955...113
Elsker livet Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Jeg har min naturlige farge, har alltid hatt, det er egentlig nokså crazy.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Min søster har blå/turkis. Hun er 26. Hun har også hatt rosa og lilla. (Ikke samtidig) Er blitt helt vanlig for oss at hun ser slik ut. Anonymous poster hash: 3160e...fb5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Nå er jeg helt rød, pleir å ha en "hanekam" med farge og kort grått hår på siden. Jeg får vist ikke lov å ha min vanlige farge, så blir presset til å farge meg. Nå sist var det en av ungene som presst meg til å farge håret, det så nesten rustrødt ut og jeg syns det var kult. Det var det vistnok ikke, for jeg måtte få knall rød sommersveis. Jeg er 34 år. Det morsomste er at jeg får så mange kommentarer på hårsveisen min. gamle damer som syns jeg er så fin på håret. Damer som gjetter på hvem farge jeg har neste gang de ser meg. Utrolig at noe så kjedelig som hår kan gjøre. Jeg syns hår er fryktelig kjedelig og klippr meg slik som jeg gjør av praktiske årsaker. Jeg er for lat til å stå på badet for å ordne sveisen, derfor kort hår og litt lengre på toppen. Fargen er det ungene og gubben som maser seg til. Selv ungenes oldemor som er ei skikkelig sossefrue klager om jeg har hatt samme farge lenge. Anonymous poster hash: 8a5df...0f9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Jeg er 41 og har grålilla. Pastell. Anonymous poster hash: bfdf8...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå