Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Hva er kjenne tegnene? Anonymous poster hash: c55f4...f46
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Da jeg møtte veggen fullstendig kom meg ikke ut av senga. Fikk blodtrykksfall og holdt på å besvime ved bevegelse. Var så kvalm at jeg ikke klarte spise og samtidig følte jeg at jeg var så utsultet at jeg aldri kunne bli mett uansett hvor mye jeg spiste. Skjelving på innsiden av kroppen, hodepine, muskelsmerter, uendelig stressa.... Anonymous poster hash: b1ab6...0c5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Som regel vet man ikke det. Jeg trodde jeg var syk. Var konstant trett og sliten, irritabel og deprimert. Tålte lite støy. Greide ikke holde fokus lenger. Mistet oversikt og kontroll. Glemte ting stadig vekk. Ble ofte forkjølet og syk. Hadde verkende ledd og var tung i hodet. Syklusen ble også forstyrret. Jeg følte ikke at jeg levde, bare stresset fra det ene til det andre. Jeg dro til legen og fikk tatt en hel haug med prøver, alt viste seg å være i orden. Han prakket på meg en sykemelding, men jeg godtok kun en gradert. Etter 14 dager var jeg på fullt igjen. En måned senere var det full stopp. Da tålte jeg ingenting. Måtte legge meg på et mørkt rom å sove. Sov og sov. Så ble jeg fullt sykemeldt. Etter en måned begynte jeg å jobbe litt. Men tok flere mnd før jeg var meg selv igjen. Får lett tilbakefall nå, så jeg prøver å ta det med ro når jeg kjenner at det går feil vei. Anonymous poster hash: 7bf46...e4c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Dette minner i stor grad om meg Jeg er alltid sliten, ofte stresset, lett anntennelig, glemsk mm Prøver hos legen er også fine. Vet ikke hvordan jeg skal komme utav det, det er så mye som ligger bak. Jeg ønsker å bytte jobb, men vet ikke til hva. Og bor grisegrendt langtnord. Målet er å flytte sørover igjen om noen år Hi Anonymous poster hash: ee022...49e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Dette minner i stor grad om meg Jeg er alltid sliten, ofte stresset, lett anntennelig, glemsk mm Prøver hos legen er også fine. Vet ikke hvordan jeg skal komme utav det, det er så mye som ligger bak. Jeg ønsker å bytte jobb, men vet ikke til hva. Og bor grisegrendt langtnord. Målet er å flytte sørover igjen om noen år Hi Anonymous poster hash: ee022...49e Men hvilken stand er du i da? Om noen år mener jeg? Anonymous poster hash: 08d5b...0e4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Sannsynligvis ødelagt i stor grad. Jeg har diagnose barn som jeg ikke bør flytte før hvertfall barneskolen er fullført. Jeg har en mann som sliter pga sykisk og fysisk misshandling gjennom oppveksten. Vi har en økonomi som har vert skakkkjørt lenge, ryddet i den i lang tid og forventer å være ferdig iløpet av året.. Kort beskrevet.. jeg hjelper og finner hjelp til mine. Men jeg får ikke hjelp til meg selv. Anonymous poster hash: ee022...49e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Sannsynligvis ødelagt i stor grad. Jeg har diagnose barn som jeg ikke bør flytte før hvertfall barneskolen er fullført. Jeg har en mann som sliter pga sykisk og fysisk misshandling gjennom oppveksten. Vi har en økonomi som har vert skakkkjørt lenge, ryddet i den i lang tid og forventer å være ferdig iløpet av året.. Kort beskrevet.. jeg hjelper og finner hjelp til mine. Men jeg får ikke hjelp til meg selv. Anonymous poster hash: ee022...49e Hva kan du gjøre inne for de rammene du har i dag? Hva sier legen din, er du kandidat for sykmelding etter legens mening? Kan du redusere arbeidstida? Få avlastning for barnet med diagnose? Hva kan mannen din bidra med innenfor sine rammer? Nettverket ditt - finnes det noen naboer el.l. som kan stille opp en fast dag eller noe? Dersom du virkelig går på en smell blir du kanskje arbeidsufør. Dette må du ta med i regnskapet... Både for deg selv og de du nå hjelper og stiller opp for. Anonymous poster hash: 02226...b0d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Hva kan du gjøre inne for de rammene du har i dag? Hva sier legen din, er du kandidat for sykmelding etter legens mening? Kan du redusere arbeidstida? Få avlastning for barnet med diagnose? Hva kan mannen din bidra med innenfor sine rammer? Nettverket ditt - finnes det noen naboer el.l. som kan stille opp en fast dag eller noe? Dersom du virkelig går på en smell blir du kanskje arbeidsufør. Dette må du ta med i regnskapet... Både for deg selv og de du nå hjelper og stiller opp for. Anonymous poster hash: 02226...b0d Jeg har klart ordnet avlastning på eldste barnet, det hjelper litt. Jeg prøver finne hjelp til mannen, i denne omgang et foreldrekurs. Han må få mulighet til å lære det han ikke lærte hjemme.. Jeg har nylig byttet fastlege, da den forrige kalte meg lat og arbeidsuvillig.. en lege på sykehuset skulle hjelpe meg be om gradert sykemelding. Men ikke hørt mer fra han. Mer vet jeg ikke hva jeg kan få gjort her og nå. Vi bor på mannens hjemsted, og familien hans er ikke spesielt engasjert. Med unntak av hans psykisk ustabile mor. Men det er en sak jeg ikke vil innpå nå. Anonymous poster hash: ee022...49e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Jeg har klart ordnet avlastning på eldste barnet, det hjelper litt. Jeg prøver finne hjelp til mannen, i denne omgang et foreldrekurs. Han må få mulighet til å lære det han ikke lærte hjemme.. Jeg har nylig byttet fastlege, da den forrige kalte meg lat og arbeidsuvillig.. en lege på sykehuset skulle hjelpe meg be om gradert sykemelding. Men ikke hørt mer fra han. Mer vet jeg ikke hva jeg kan få gjort her og nå. Vi bor på mannens hjemsted, og familien hans er ikke spesielt engasjert. Med unntak av hans psykisk ustabile mor. Men det er en sak jeg ikke vil innpå nå. Anonymous poster hash: ee022...49e Men da er det vel likevel best om dere flytter? Selv om barnet har noen utfordringer betyr ikke det at kun én skole i Norge er god nok. Hvis svigermor er med på å belaste deg mer, så kan det være tungen på vektskålen... Anonymous poster hash: 08d5b...0e4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 Jeg var ofte syk , kort lunte, null energi og gråt mye. Alt var ett ork, jobba i helsevesenet og gikk med skuldrene høyt opp og vondt i hodet hver eneste dag. Var mye sykemeldt før jeg bytta jobb , men fortsatt innenfor helsesektoren . Det vedvarte og til slutt klarte jeg ingenting:/ ble langtidssykemeldt , og går nå på omskolering . Sliter mye med fysiske smerter enda Anonymous poster hash: 4c553...1e5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Men da er det vel likevel best om dere flytter? Selv om barnet har noen utfordringer betyr ikke det at kun én skole i Norge er god nok. Hvis svigermor er med på å belaste deg mer, så kan det være tungen på vektskålen... Anonymous poster hash: 08d5b...0e4 Barnet har alt flyttet to ganger, og vil helst gi henne mest mulig stabilitet. Hennes far er også gjeldende her, han vil hjerne overta omsorgen. Noe barnet selv ikke ønsker.eller jeg for den del. Han har svært liten selvinnsikt og sliter sannsynlig med adhd.. Har bygget opp et stort nettverk rundt henne.. Jeg må på et vis finne en måte å hjelpe meg selv frem tilvi kan flytte og forhåpentligvis finne en roligere jobb Anonymous poster hash: ee022...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå