GĂ„ til innhold

Hadde jeg visst....😣


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid.samboer har to barn fra fĂžr med to forskjellige mĂždre.Barna bor fast her.Begge mĂždrene gjĂžr alt de kan for Ă„ skape splid.De setter ogsĂ„ opp barna mot oss voksne.TenĂ„ringen er frekk og spydig, lyver,stjeler osv...jenta pĂ„ 10 Ă„r er mye lettere Ă„ forholde seg til.De sender stygge mld til samboer og truer med barnevern osv(vi er i systemet med barnevernet pga mĂždrene,barna ikke fĂ„r vĂŠre hos mĂždrene fast).De klarer ikke ta seg av dem.Jeg har vĂŠrt sammen med samboer i 8 Ă„r og vi venter nĂ„ barn og jeg angrer!Det er akkurat som det har rablet for begge mĂždrene enda mere nĂ„ og de er sĂ„ grusomme at jeg vurderer Ă„ anmelde dem.Det sliter psykisk og fysisk pĂ„ meg dette.Jeg har rett og slett nerver.Er nervĂžs og gĂ„r pĂ„ tĂ„ hev hele tiden.Men det er for sent nĂ„, jeg kan ikke ta abort.uplanlagt graviditet i tillegg.Men tar gjerne imot tipsđŸ™đŸ»

 

Anonymous poster hash: 92f55...510

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er de gjÞr da, sÄnn konkret?



Anonymous poster hash: 1865c...7ae
Gjest Antarctica
Skrevet

Flytt. Si til mannen at han fÄr ta og sette de damene pÄ plass en eneste gang for alle, samme med tenÄringen, fÞr du vil vurdere Ä bo der igjen. Du mÄ beskytte deg selv og babyen.

Skrevet

TenĂ„ringen sier selv hun har null respekt for noen, skal bestemme alt selv(noe pappaen har satt en stopper for!hun fĂ„r fĂžlge regler ellers sĂ„ blir det konsekvenser).Hun er utspekulert,filmer oss i skjul, fĂ„r hun ikke viljen sin kan hun finne pĂ„ Ă„ ringe moren og lyve at vi er slemme osv....hun gjĂžr alt mulig rart.Tar ting fra oss,penger osv...har stjĂ„let i butikk,hjelper ikke til med noe hjemme om hun ikke fĂ„r noe for det.Har snakket med helsesĂžster og hun sa vi skal se det an, men at oppfĂžrselen absolutt ikke var akseptabel.Grenser grenser...og det har vi.Yngste jenta har jeg en god tone med, men moren lager kvalme🙁Begge mĂždrene lyver om oss for Ă„ sette seg selv i et godt lys.Det er jo grunner for at de ikke fĂ„r liv Ă„ ha barna sine fast, men jeg vil ikke gĂ„ inn pĂ„ akkurat det nĂ„ her...

 

Anonymous poster hash: 92f55...510

Skrevet

Om mÞdrene driver Ä lyver , dikter opp historier og oppfÞrer seg dÄrlig mot deg, sÄ kan du anmelde de for trakassering . SÄ ville jeg satt meg ned sammen med mannen og fortalt hvordan du fÞler det og har det. Og at du orker ikke Ä leve slik det er nÄ. SÄ enten mÄ dere(han) finne ut av hvordan dere kan fÄ slutt pÄ det. Eller sÄ flytter du ut og bort fra dramaet .

 

Be om mer hjelp fra bv angÄende barna, spesielt tenÄringen .

 

Anonymous poster hash: 3220e...c25

Skrevet

Det er jo ikke mye du fÄr gjort for Ä pÄvirke mÞdrenes oppfÞrsel, sÄ det beste du kan gjÞre er jo Ä skjerme deg sÄ godt du kan. Ikke gÄ inn i diskusjoner. Jobb med Ä klare Ä skyve det unna, ikke ta det personlig. Der du har pÄvirkningskraft er jo pÄ det som foregÄr hjemme hos dere. TenÄringen bÞr dere jo fÄ hjelp med asap. Det kommer ikke til Ä bli bedre med det fÞrste. Og vÊr Êrlig med 10 Äringen og si at mor ikke snakker sant. NÄr mor allerede har trukket barnet inn i konflikten er det viktig at barnet ser at far forsvarer seg, ellers blir det ogsÄ en form for svik om hun fÄr vokse opp og tro alle mulige slags stygge ting om han og deg fordi dere vil heve dere over morens nivÄ.



Anonymous poster hash: 1865c...7ae

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...