Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Pga utfordringer med helsa vil jeg på sikt trenge en annen jobb med andre utfordringer enn i dag. Jeg leker med tanken på å opprette en nettbutikk. Men er usikker på hva markedet kunneønske? Jeg vil unngå ting det alt er flust av. Er det noen som har råd eller innspill på noe plan er jeg veldig takknemlig Anonymous poster hash: 5fe41...c28
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Pga utfordringer med helsa vil jeg på sikt trenge en annen jobb med andre utfordringer enn i dag. Jeg leker med tanken på å opprette en nettbutikk. Men er usikker på hva markedet kunneønske? Jeg vil unngå ting det alt er flust av. Er det noen som har råd eller innspill på noe plan er jeg veldig takknemlig Anonymous poster hash: 5fe41...c28 Tror det er stokk dumt å selge noe markedet "kunne ønske". Eneste måten for å lykkes med salg av noe, er å ha en vare du selv tror på, og kan mye om. Hva slags kunnskap sitter du med? Anonymous poster hash: b33e8...506
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Det er jeg klar over, og vil velge et konsept jeg har tro på! Men jeg trenger innspill, føler meg fastlåst i tankene Anonymous poster hash: 5fe41...c28
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Jeg har selv drevet nettbutikk og det er utrolig krevende. Du trenger lagerplass og du må bruke masse tid hver eneste dag på å klargjøre pakker for sending. Det kan virke enkelt, men for å lykkes må du jobbe 12-16 timer i døgnet, alltid være på sosiale medier, kunne mye om markedsføring og ferier de første årene kan du nesten glemme. 😬😬 Anonymous poster hash: f1f7f...e3f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Hva solgte du? Og er det ting du skulle ønskedu gjorde annerledes? Jeg har nær familie som jobber med dette, så vet det kreves sitt Anonymous poster hash: 5fe41...c28
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Ønsker flere råd :-) Anonymous poster hash: 5fe41...c28
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Ønsker flere råd :-) Anonymous poster hash: 5fe41...c28 Og vi trenger flere detaljer... Anonymous poster hash: b33e8...506
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 Tenker sminke og sex leketøy må være tingen å satse på. Også holde dildo party hvis du har muligheter til det. Da kan du tjene helt vilt med penger. Anonymous poster hash: 7c3b1...11b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Jeg har lenge drømt om å starte en nettbutikk. Jeg har ikke tid, plass til lagring av varer eller kapital til å bygge oppnår lager. Føler jeg har den perfekte forretningsidé for meg da det faller innenfor min utdanning og interesse. Det er litt vanskelig å gi deg noen gode råd, for greier ikke helt å få tak i hva du lurer på når du allerede har et konsept? Anonymous poster hash: 4438d...657
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 En liten, tynn butikk? Anonymous poster hash: d794f...5f2
Superdolly Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Jeg er enig med hun over: Det er litt vanskelig å få tak i hva du egentlig lurer på. Lurer du på hva du markedet ønsker seg, bør du ta en markedsundersøkelse. Da er det kanskje lurt å finne ut hva du kan noe om, og hva du kan tenke deg å forhandle, og så heller sjekke ut om det er noe interesse for dette. For øvrig tror jeg hun har rett hun som skrev at du må jobbe lange arbeidsdager og glemme ferie, i hvert fall de første årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå