Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg er altså av dem som ikke bruker veske, av den grunn at jeg ikke forstår hva jeg skal putte oppi den. Olabuksa mi har lommer, og i dem har jeg god plass til alt jeg skal ha med meg. Telefon, kortholderen, mynter, bilnøkkel og lypsyl. Trenger ikke mer. Eller? Anonymous poster hash: d7ef6...740
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Mine bukselommee føles fulle ut med nøkler . Mobil er bare å glemme, altfor små lommer. Sminke i min. Og øretelefoner...mobil, lommebok, nøkler, tampong.. Anonymous poster hash: e6ce1...c51
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Lommebok, leppestift, tabletter, plaster, bind, nøkler, gloss, kulepenn, post it, mascara, antibac, sammenleggbare miljøvennlige poser. Og dessuten ser det mye penere med at fette i en fin veske enn i bilene bukselommer. Anonymous poster hash: be17d...109
aanonym Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Jeg har alt mulig i veska: briller, lypsyl, leppestift mv, penner, tyggis, mobil, øreplugger, reiselader, liten børste, truseinnlegg, nøkler til hjem og jobb, tampong, tørkepapir og sikkert en masse annet jeg ikke kommer på i farta. Det litt teit ut med stappfulle bukselommer, enig i det!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Det jeg må ha med meg, er telefon, astma spray, nøkkel, Kleenex, så har jeg og med handlenett, øretelefoner, bind og lipgloss. Så bruker jeg stort sett bare kjoler, så må ha veske. Men har bare en søt liten. Anonymous poster hash: 7144f...8c4
Gjest Antarctica Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg er altså av dem som ikke bruker veske, av den grunn at jeg ikke forstår hva jeg skal putte oppi den. Olabuksa mi har lommer, og i dem har jeg god plass til alt jeg skal ha med meg. Telefon, kortholderen, mynter, bilnøkkel og lypsyl. Trenger ikke mer. Eller? Anonymous poster hash: d7ef6...740 Har omtrent samme ting å bære på, men både nøkkelknippet, telefonen og lommeboka er for store til å bæres i lommene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Jeg er altså av dem som ikke bruker veske, av den grunn at jeg ikke forstår hva jeg skal putte oppi den. Olabuksa mi har lommer, og i dem har jeg god plass til alt jeg skal ha med meg. Telefon, kortholderen, mynter, bilnøkkel og lypsyl. Trenger ikke mer. Eller? Anonymous poster hash: d7ef6...740 Hvilken bukse har du? Jeg finner ikke bukser med store nok lommer til å få plass til mobilen. Jeg har mobil, nøkler, penger, kleenex, niste, bok ++ Anonymous poster hash: f0947...cec
TPK Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 (endret) Man ser jo helt bulkete ut med lommene fulle av ting? Jeg har nok bukler fra før altså... Ikke kan man sitte heller. Absolutt minimum jeg må ha med meg er lommebok, mobil og nøkler. Bare bilnøkkelen er jo så tjukk at den tar halve lomma. Ellers pleier jeg å ha med tyggis, lipsyl, vannflaske, energibar, tamponger, matpakke på jobb, kanskje et sjal eller hansker, paraply ellet solbriller. Har ikke problemer med å fylle opp veska for å si det sånn! Nå har jeg i tillegg baby, og har med bleier, våtservietter, skift, smokk osv. Endret 7. august 2016 av TPK
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Matboks, drikkeflaske, egen pung med sminke, lommebok, egen pung med bind/ob/truseinnlegg, lypsyl, neglefil, neglklipper,almanakk, notatbok, nøkler til jobb.... litt vanskelig å få alt i lommene Anonymous poster hash: 102ab...415
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 I veska har jeg alltid lommebok, mobil, digert nøkkelknippe. Blir verken pent eller behagelig å ha det i bukselommene, og det er ikke alltid jeg har lommer. I tillegg har jeg som regel med meg en eller flere av følgende avhengig av vær og sesong: Solbriller, paraply, lesebrett/bok, sminke, håndkrem, papirlommetørklær, Ibux, solkrem, brodder, reflex, handlenett, minnepinne, ladekabler, ekstra sokker, osv. Ofte en pc også. Jeg har alt i veska, som regel hiver jeg bare veska oppi sykkelveska når jeg skal ut. Der ligger det fast en sånt kompakt regnsett, så det har jeg jo også med meg som oftest. Anonymous poster hash: 5d914...b38
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 I veska har jeg alltid lommebok, mobil, digert nøkkelknippe. Blir verken pent eller behagelig å ha det i bukselommene, og det er ikke alltid jeg har lommer. I tillegg har jeg som regel med meg en eller flere av følgende avhengig av vær og sesong: Solbriller, paraply, lesebrett/bok, sminke, håndkrem, papirlommetørklær, Ibux, solkrem, brodder, reflex, handlenett, minnepinne, ladekabler, ekstra sokker, osv. Ofte en pc også. Jeg har alt i veska, som regel hiver jeg bare veska oppi sykkelveska når jeg skal ut. Der ligger det fast en sånt kompakt regnsett, så det har jeg jo også med meg som oftest. Anonymous poster hash: 5d914...b38 Og drikkeflaske såklart! Anonymous poster hash: 5d914...b38
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Jeg har to vesker som kostet sin tid på H&M til 498 kr, og dem bruker jeg kun til festlige anledninger når jeg har kjoler eller skjørt på meg. For da har jeg ikke lommer til å ha husnøkkel, mobilen, litt cash og 1 bankkort. Om jeg har bukser eller lignende på meg, bruker jeg ikke vesker. Anonymous poster hash: 61f94...95a
Blondzilla Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Det må jo se dritstygt ut med alt det der i lommene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 Det må jo se dritstygt ut med alt det der i lommene. Haha, jeg tenkte akkurat på det samme! Det kan være at det er praktisk og ha alt dette i bukselommene HI, men pent er det ikke! Jeg må innrømme at jeg bruker jakkelommene om vinteren da, for jeg liker ikke vesker jeg heller, men om sommeren må jeg ha veske siden jeg ikke bruker jakke da (med mindre det er dårlig vær). Jeg har da kun med meg to ting. Nøkler og mobil (bankkort, førerkort ol er i mobildekselet). Når jeg har veske har jeg litt andre ting oppi i tillegg: Lipsyl, lip-glos (bruker egentlig ikke noen av delene), sammenleggbar hårbørste, tørkepapir, lommebok osv. Anonymous poster hash: 8aae5...929
Mamma_til_2 Skrevet 7. august 2016 #15 Skrevet 7. august 2016 I vesken har jeg lommebok, mobil, nødlader, solbriller m/ etui, paracet, tyggisen, lipgloss, en prinsesse leke, hårstrikk, hårspenner, jobbnøkkler, husnøkkler, minnepenn osv, har ikke mulighet og ha alt i lommer.
sotosmor Skrevet 7. august 2016 #16 Skrevet 7. august 2016 I vesken min har jeg ofte notatbok,penn, nøkler,busskort, lommebok og avogtil astmamedisiner,øyedråper, klær,en bamse osv. Eller drikkeflaske og mat. Jeg er avhengig av å ha en stor veske,jeg har alltid for mye med meg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #17 Skrevet 7. august 2016 Jeg bruker stort sett kjole eller skjørt. Sjelden gode lommer. De buksene jeg har er heller ikke supre til mobil, stort nøkkelknippe, matpakke, paraply (bor i Bergen), lommebok (med mye kort av ymse slag), Kleenex, tyggis, paracet, bind (kjekt å ha) og nøkkelkort til jobben. Anonymous poster hash: 74520...b86
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #18 Skrevet 7. august 2016 Jeg bruker ikke veske i hverdagen. Det er ikke så mye jeg trenger å ha med meg til vanlig. Mobilen har lomme for kort og eventuelt sedler. Trenger ikke lommebok i tillegg. Dessuten har jeg et nøkkelknippe med to nøkler (huset og bilen). Andre nøkler trenger jeg ikke i hverdagen. Hvis jeg skal være borte en stund, som på jobb eller venninnebesøk, har jeg nesten bestandig jakke med meg. I lommene på den har jeg parasett, ren truse og toalettpapir (har et mageproblem) og noen ganger andre ting som penn, kniv eller liknende. Anonymous poster hash: 8e68d...0b6
Helene Harepus Skrevet 7. august 2016 #19 Skrevet 7. august 2016 Dette er hva jeg har til vanligvis. Kindle Lommebok Drikkeflaske Solbriller/brodder (sesong) Nøkler til hus & bil & jobb Paracet + migrene nesespray Sminke Bind (på den tiden av måneden) Mobil Ekstralader Hodetelefoner Handlenett
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #20 Skrevet 7. august 2016 Som et minimum har jeg med telefon, lommebok, nøkler og leppepomade. Om jeg går uten veske må jeg ha tlf og lommebok i hånda. Derfor veske/handlenett. Jobb: sekk med ovennevnte + pc, bøker, matpakke, vannflaske osv. Handling: ovennevnte + ekstra handlenett Bytur: veske med ovennevnte + vannflaske, handlenett, kleenex, antibac og sikkert noe annet småtteri. Har også med veske for å kunne legge fra meg ting som solbriller eller hansker, eller småting jeg kjøper så jeg slipper alle disse småposene. Tur ut med barn er en helt annen sak, da er det bleier, våtservietter, rosiner, leker ++++ som bør med også Anonymous poster hash: aa8df...d91
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #21 Skrevet 7. august 2016 Herregud, så mye dill dere har med dere. Hva skal dere med sokker, ekstralader, drikkeflaske og antibac? Jeg har aldri brukt veske, og har heller aldri savnet noe av det dere nevner. Jeg går ut med mobil, en liten lommebok og nøkler. Når jeg er på butikken, holder det med lommeboka, resten ligger i bilen. Ikke noe stress. Anonymous poster hash: 463bb...aee
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #22 Skrevet 7. august 2016 Går nesten alltid i tights eller kjole, så må ha en veske der jeg kan ha mobil,lommebok, litt sminke og diverse :-) Anonymous poster hash: 02239...340
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #23 Skrevet 7. august 2016 Lommebok, leppestift, tabletter, plaster, bind, nøkler, gloss, kulepenn, post it, mascara, antibac, sammenleggbare miljøvennlige poser. Og dessuten ser det mye penere med at fette i en fin veske enn i bilene bukselommer. Anonymous poster hash: be17d...109 at fette i en fin veske enn i bilene bukselommer? De var en knall setning forsto hva du mente altså, men genial autocorrect Anonymous poster hash: 4e425...bfe
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #24 Skrevet 7. august 2016 Herregud, så mye dill dere har med dere. Hva skal dere med sokker, ekstralader, drikkeflaske og antibac? Jeg har aldri brukt veske, og har heller aldri savnet noe av det dere nevner. Jeg går ut med mobil, en liten lommebok og nøkler. Når jeg er på butikken, holder det med lommeboka, resten ligger i bilen. Ikke noe stress. Anonymous poster hash: 463bb...aee Tror jeg skrev sokker og lader. Sokker: Om sommeren går jeg ofte barbeint i sko eller sandaler, men hvis jeg skal inn til folk tar jeg på sokker for ikke å gå barbeint inne. Også i tilfelle jeg blir våt på beina hvis jeg blir overrasket av regn (sykler til jobb og andre steder). Lader: For å lade mobilen med, vel. Jeg har aldri med meg noen bil å legge ting i da, jeg går, sykler eller tar t-bane og bærer derfor med meg det jeg trenger. Anonymous poster hash: 5d914...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå